وبسایت مجتبی شیخ علی

مجتبی شیخ علی | آموزش مذاکره و مدیریت

دانستن بهتر است...

رسانه مناسب در تبلیغات

رسانه مناسب در تبلیغات

رسانه مناسب در تبلیغات پس از شناخت هدف از تبلیغات، شناسایی جامعه هدف در تبلیغات و معین شدن پیام در تبلیغات، نوبت می رسد به شناسایی و استفاده از رسانه مناسب جهت ارائه تبلیغ . در شناسایی و انتخاب رسانه یکی از عوامل تاثیر گذار بودجه سازمان می باشد و باید علاوه بر تناسب آن […]

رسانه مناسب در تبلیغات

پس از شناخت هدف از تبلیغات، شناسایی جامعه هدف در تبلیغات و معین شدن پیام در تبلیغات، نوبت می رسد به شناسایی و استفاده از رسانه مناسب جهت ارائه تبلیغ .

در شناسایی و انتخاب رسانه یکی از عوامل تاثیر گذار بودجه سازمان می باشد و باید علاوه بر تناسب آن با هدف و پیام باید با توان مالی سازمان نیز همراستا باشد.

در فایل صوتی زیر در ادامه فایل های مرتبط با کمپین تبلیغاتی در خصوص رسانه در تبلیغات صحبت کرده ایم:

فایل صوتی بالا را میتوانید از اینجــــــا دانلود نمایید

 

رسانه نقش مهمی در رساندن پیام سازمان به مخاطبان بالقوه دارد، لذا در انتخاب آن باید دقت فراوانی داشت.

انواع مختلفی از رسانه ها وجود دارد که بسته به نوع هدف ما در تبلیغات و بودجه مالی می توان یکی از آنها را انتخاب نمود، نکته مهم در انتخاب رسانه تبلیغاتی، موضوع مخاطبان هدف در تبلیغات می باشد. انواع رسانه در تبلیغات

متاسفانه گاها دیده می شود برخی از سازمان ها بدون توجه به این جامعه هدف اقدام به تبلیغات می کنند و صرفا هزینه های فراوانی را در زمینه تبلیغات انجام می دهند.

سازمان ها باید رسانه ای را انتخاب بکنند که بهترین همخوانی را با جامعه هدف خودشان داشته باشد. شرکت ها باید رسانه ای را بیابند که بتوانند پیام خودشان را به بهترین نحو به مخاطبان خودشان برساند.

به همین جهت است که یک رسانه صرفا نمی تواند برای تمام سازمان ها کاربرد داشته باشد، برای یک سازمان ممکن است بیلبورد رسانه خوبی باشد و برای سازمانی دیگر یک مجله کاربرد داشته باشد.

سازمان ها باید رسانه های تبلیغاتی را بشناسند و بدانند مخاطب به کدام رسانه دسترسی دارد

این که فردی به شما بگوید تبلیغات بیلبورد خوب هست یا فلانی در تلویزیون تبلیغ کرد و خیلی اثر گذار بود کفایت نمی کند و ممکن است برای شما نتیجه عکس بدهد.

—————————————————————————————

علاوه بر فایل صوتی فوق می توانید فایل PDF زیر را دانلود نمایید، در این فایل رسانه ها تبلیغاتی و روشهای معرفی محصولات و خدمات  بهمرا نکاتی در خصوص هر روش ارائه شده است و می تواند به شما در انتخاب رسانه های مطلوب کمک نماید

دانلود جزوه PDF انواع روش های تبلیغات (رسانه های تبلیغاتی)
جهت دانلود کلیک نمایید

امتیاز ۰ از ۰ رای

پیشنهاد میکنم این مطالب رو هم بخونید!

2 دیدگاه دربارهٔ «مذاکره را چگونه شروع کنم؟»

امیرحسین گفت:

بسیارعالی و تاثیرگذار

مجتبی شیخ علی گفت:

سپاس از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − یازده =

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مجتبی شیخ علی است | 1394 طراحی و اجرا : آژانس تبلیغاتی هور

رفتن به بالای صفحه