وبسایت مجتبی شیخ علی

مجتبی شیخ علی | آموزش مذاکره و مدیریت

دانستن بهتر است...

پیام یا شعار تبلیغاتی حرفه ای ایجاد کنید

پیام یا شعار تبلیغاتی حرفه ای ایجاد کنید

پیام یا شعار تبلیغاتی حرفه ای ایجاد کنید یکی از مهمترین اقدامات در ایجاد کمپین تبلیغات انتخاب یک پیام خوب و حرفه ای است، پیامی که بتواند محصول و خدمات شما را در قالب تبلیغات در ذهن مخاطب ماندگار کند. وظیفه پیام یا همان شعار تبلیغاتی، علاوه بر جذاب کردن تبلیغ ،  میخکوب کردن مخاطب […]

پیام یا شعار تبلیغاتی حرفه ای ایجاد کنید

یکی از مهمترین اقدامات در ایجاد کمپین تبلیغات انتخاب یک پیام خوب و حرفه ای است، پیامی که بتواند محصول و خدمات شما را در قالب تبلیغات در ذهن مخاطب ماندگار کند.

وظیفه پیام یا همان شعار تبلیغاتی، علاوه بر جذاب کردن تبلیغ ،  میخکوب کردن مخاطب در برابر تبلیغ شماست، (حتماشما هم موافقید که عبارتی مانند " رستوران X با مدیریت جدید" ،   " مدرسه غیرانتفاعی با سرویس رفت و برگشت "  یا " دارای کادری مجرب"   هیچ جذابیتی ندارد)

در فایل صوتی زیر در خصوص پیام در تبلیغات توضیحاتی را ارائه کرده ام.

فایل صوتی بالا را می توانید با کلیک اینجـــــــا دانلود نمایید

 

مختصری از مطالب گفته شده در فایل بالا:

بعد از مشخص شدن هدف در تبلیغات باید پیام خودتان را مشخص کنید و بدانید قرار است چه چیزی را به مخاطبتان منتقل کنید.

در پیام باید بتوانید ویژگی های محصولتان را بصورت جذاب نشان دهید، برای اینکار بهتر است در جلسات کاری و با همفکری یک گروه کاری بهترین پیام را ایجاد نمایید.

پیام تبلیغاتی می تواند قلب یک کمپین تبلیغ باشد. و اگر بدرستی انتخاب شود تاثیر تبلیغات را بسیار افزایش می دهد

پیام باید هنرمندانه انتخاب شود و ارتباط مستقیم با ویژگیهای محصولات و خدمات داشته باشد،  طرح انتخابی و طراحی شده حتما با پیام شما منطبق باشد.  در طرح های تبلیغاتی خودتان سعی کنید تنها از یک پیام استفاده کنید ، چرا که ارائه پیام های مختلف ذهن مخاطب را نسبت به تبلیغ شما منحرف می کند.

 

پیام و شعار در تبلیغات

فراموش نکنید در انتخاب پیام تبلیغاتی خودتان دقت کنید و از نظرات دیگران در ایجاد بهترین نوع پیام تبلیغاتی استفاده نمایید.

————————————————————————————

نکته مهم در تعریف پیام یا شعار تبلیغاتی این است که شعار تبلیغاتی با شعار سازمانی متفاوت است ونباید با آن اشتباه گرفته شود ، در شعار تبلیغاتی (یا همان پیام) قرار است بسته به موضوع تبلیغ و هدفمان ویژگی خاصی را ارائه نماییم

 

نمونه چند پیام تبلیغاتی جالب که در تبلیغاتهای دیده ام :

 

تبلیغ فست فود :   فست فود اما سالم    (در توضیحات آورده بود که از روغن استفاده نمی کنند)

تبلیغ دندانپزشکی :   مراقب دندان های شما هستیم (ایده خودم بود ? )

مرکز مشاوره روانشناسی : اینجا زندگی شما زیباتر می شود (ایده خودم بوده ? )

تبلیغ پاناسونیک:  از قدیم جدید بوده ایم

تبلیغ بانک شهر برای خود بانک :  خود بانک، خود بانک

تبلیغ مشارکتی بیمه ما و بانک ملت :   دست ما در دست ملت

 

اگر شما هم پیام یا شعار تبلیغاتی زیبایی دیده اید به اشتراک بگذارید.

 

مجتبی شیخ علی
مربی و مدرس ارتباطات، مشتری مداری و مدیریت تجربه مشتریان

امتیاز ۵ از ۱ رای

پیشنهاد میکنم این مطالب رو هم بخونید!

4 دیدگاه دربارهٔ «۷ منبع مهم قدرت در مذاکره»

فاطمه شمس گفت:

سلام

مثل همیشه عالی بود ولی ایکاش بصورت pdfبه میلها ارسال میکردید یا voiceکه قابلیت دانلود در ان واحد داشته باشد.

بابت زحمات شما سپاس

منتظر مطالب خوب دیگرتان هم هستیم

موفق و پاینده باشید

مجتبی شیخ علی گفت:

از پیشنهاد خوبتون ممنون.

سعی می کنیم ازین پس بر روی برخی از مطالب، اقدام هایی که فرمودید را انجام بدهیم

محمدرضا براتی گفت:

ممنون از زحمات جنابعالی 

لطفا در مورد بتنا بیشتر توضیح بفرمایید ، یا منبعی  برای مطالعه بیشتر معرفی بفرمایید.سپاس جناب شیخ علی

مجتبی شیخ علی گفت:

جناب براتی سلام

در خصوص آلترناتیو و بتنا در لینک زیر توضیح داده ام

http://sheikhali.ir/%d9%85%d8%b0%d8%a7%da%a9%d8%b1%d9%87-%d8%a2%d9%84%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%a7%d8%aa%db%8c%d9%88-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%9f/.

بصورت کلی، بتنا بهترین گزینه جایگزینی است که درصورت به نتیجه نرسیدن مذاکره، سراغ آن می رویم.

فرض کنید ماشینتان را میخواهید به یک مشتری با قیمت ۴۰ میلیون بفروشید و فرد دیگری هست که با قیمت ۳۹ میلیون خریدار ماشین شماست. اگر در این مذاکره نتوانید ماشین را با مبلغ ۴۰ تومان به مشتری بفروشید و اصطلاحاً معامله نشود، شما به سراغ خریداری می روید که حاضر است ۳۹ تومان پرداخت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − نه =

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مجتبی شیخ علی است | 1394 طراحی و اجرا : آژانس تبلیغاتی هور

رفتن به بالای صفحه