وبسایت مجتبی شیخ علی

مجتبی شیخ علی | آموزش مذاکره و مدیریت

دانستن بهتر است...

شناخت هدف و ماموریت در کمپین های تبلیغاتی

شناخت هدف و ماموریت در کمپین های تبلیغاتی

رادیو آموزش شماره ۲: شناخت هدف و ماموریت در اجرای کمپین های تبلیغاتی       در فایل رادیو آموزش قبلی در خصوص شناخت جامعه مخاطب و هدف در تبلیغات صحبت کردیم، در این فایل رادیو آموزش بصورت کوتاه و مختصر شما را با هدف و ماموریت هایی که می توان برای تبلیغات تعریف کرد […]

رادیو آموزش شماره ۲: شناخت هدف و ماموریت در اجرای کمپین های تبلیغاتی

 

 

شناخت هدف و ماموریت در اجرای کمپین های تبلیغاتی

 

در فایل رادیو آموزش قبلی در خصوص شناخت جامعه مخاطب و هدف در تبلیغات صحبت کردیم، در این فایل رادیو آموزش بصورت کوتاه و مختصر شما را با هدف و ماموریت هایی که می توان برای تبلیغات تعریف کرد آشنا می کنم،

دانستن هدف از تبلیغ می تواند کمک های بسیاری برای ایجاد و خلق تبلیغی فوق العاده نماید.

فایل صوتی زیر را گوش دهید.

 

جهت دانلود اینجـــا کلیک نمایید
 

 

مختصری از مطالب گفته شده در رادیو آموزش ۲:

پس از شناخت مخاطب اولین گامی که در کمپین های تبلیغاتی بسیار ضروری هست، هدف و ماموریت تبلیغات چیست؟  یعنی اگر سازمانی قصد تبلیغات را دارد باید بداند هدفش چیست؟

معمولا ۳ نوع هدف در تبلیغات وجود دارد

  1. معرفی :  این هدف برای سازمانهایی ایست که تصمیم دارند خودشان را به بازار معرفی نمایند، این سازمان ها باید بتوانند در تبلیغات بخوبی محصول خودشان را معرفی نمایند.
  2. ترغیب:  سازمان تصمیم دارد مشتریان بیشتری را به سمت سازمان و محصولات و خدماتش سوق دهد، در این هدف گذاری باید تلاش شود بیشترین تعداد مشتری جذب تبلیغات سازمان شوند که باطبع آن احتمال تبدیل شدن آنها به خریدار زیادتر خواهد شد
  3. یادآوری:  معمولا برندها و شرکت های بزرگ از این هدف استفاده می کنند و صرفا جهت یادآوری برندشان تبلیغی را انجام می دهند تا مخاطبان و مشتریها این برند را فراموش نکنند یا جلوی وعقب ماندن از رقبا گرفته شود.

 

با توجه به توضیحات بالا اگر سازمانی دارید پیش از اجرای تبلیغ،  حتما با تیم تبلیغاتی خودتان صحبت کنید و هدف تبلیغاتتان را مشخص نمایید.

فراموش نکنید هدفگذاری را می توان اصل و اساس شروع یک کمپین تبلیغات دانست که غفلت از آن می تواند روند تبلیغات و اثرگذاری آن را نامطلوب کند.

 

منتظر فایل های بعدی در خصوص تبلیغات باشید…

مجتبی شیخ علی
مربی و مدرس ارتباطات، مشتری مداری و مدیریت تجربه مشتریان

امتیاز ۰ از ۰ رای

پیشنهاد میکنم این مطالب رو هم بخونید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − 3 =

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مجتبی شیخ علی است | 1394 طراحی و اجرا : آژانس تبلیغاتی هور

رفتن به بالای صفحه