وبسایت مجتبی شیخ علی

مجتبی شیخ علی | آموزش مذاکره و مدیریت

دانستن بهتر است...

معرفی کتاب قدرت بازاریابی مشاهده ای

معرفی کتاب قدرت بازاریابی مشاهده ای

در این مطلب یک کتاب عالی برای کسب و کارها و کسانی که بدنبال ایده های خلاقانه برای بازاریابی و تبلیغات هستند، معرفی می کنم

یکی از کتاب های جذابی که در حوزه بازاریابی مطالعه کردم، کتاب قدرت بازاریابی مشاهده ای است.

کتاب قدرت بازاریابی مشاهده ای مملو می باشد از مثال هایی جذاب و واقعی از کسب و کارهای مختلف که می تواند دید مطلوب و فوق العاده ای را برای ایجاد پیام های تبلیغاتی به شما بدهد. این کتاب سعی می کند که به خواننده بیاموزد چطور می توان با مشاهده بهتر اطراف ایده های تبلیغاتی خلاقانه ای را ایجاد کرد.

نویسنده  کتاب قدرت بازاریابی مشاهده ای جف رام می باشد، او صاحب بنگاه بازاریابی “Mercury Marketing” و برنده جایزه Shell live” “به عنوان کارآفرین جوان نیز می باشد و تخصص او در زمینه ایجاد تبلیغات خلاق می باشد.

آقای جف رام نویسنده کتاب که خود سخنران بین المللی حوزه بازاریابی و تبلیغات در انگلستان می باشند، در کنفرانسی در ایران نیز سخنرانی کرده اند و یکی از فصل های انتهایی کتاب قدرت بازاریابی مشاهده ای را مختص ایرانی ها و خلاقیت هایی که مشاهده کرده اند قرار داده است و بازگو می کند که چقدر پتانسیل و خلاقیت بازاریابی در ایران وجود دارد، جف رام می گوید: جمله آنجا که خلاقیت و فرصت با هم ادغام می شوند، قدرت بازاریابی اتفاق می افتد” را می توان به سادگی به ایران اختصاص داد.

این کتاب بخاطر طراحی جذاب صفحات داخلی و همچنین متن هایی کاملاً کاربردی، مختصر و بدور از حاشیه باعث می شود که مادامی که آنرا تمام نکرده اید دست از مطالعه بر ندارید، این دقیقاً اتفاقی بود که برای من افتاد و این کتاب را یک شبه مطالعه کردم.

خوشبختانه با هماهنگی انجام شده با خانم نفیسی که زحمت تهیه این کتاب در ایران را کشیده اند، توانستم بخشی از این کتاب را برای دانلود در این صفحه قرار بدهم، در ضمن شما می توانید این کتاب را از وب سایت ایران آکادمی خرید نمایید.

برای دانلود ۳۷ صفحه از کتاب بازاریابی مشاهده ای اینجــــا کلیک نمایید.

امتیاز ۵ از ۱ رای

پیشنهاد میکنم این مطالب رو هم بخونید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مجتبی شیخ علی است | 1394 طراحی و اجرا : آژانس تبلیغاتی هور

رفتن به بالای صفحه