وبسایت مجتبی شیخ علی

مجتبی شیخ علی | آموزش مذاکره و مدیریت

دانستن بهتر است...

رادیو آموزش ۹: ارزش طول عمر مشتری (CLV)

رادیو آموزش ۹: ارزش طول عمر مشتری (CLV)

رادیو آموزش ۹ یکی از شاخص های مهم در مشتری مداری و باشگاه مشتریان شاخص ارزش طول عمر مشتریان یا CLV می باشد. با این شاخص می توان ارزش مشتری در یک بازه زمانی را مشخص کرد. در این فایل صوتی در خصوص CLV ( Customer LifeTime Value )  نکاتی را برای شما خواهم گفت. […]

رادیو آموزش ۹

یکی از شاخص های مهم در مشتری مداری و باشگاه مشتریان شاخص ارزش طول عمر مشتریان یا CLV می باشد. با این شاخص می توان ارزش مشتری در یک بازه زمانی را مشخص کرد.

در این فایل صوتی در خصوص CLV ( Customer LifeTime Value )  نکاتی را برای شما خواهم گفت.

 

برای دانلود فایل فوق می توانید اینجـــــــــا کلیک نمایید

 

 

پارامترهایی که در این شاخص تاثیر گذار می باشد و مورد محاسبه قرار می گیرد موارد ذیل می باشد: شاخص طول عمر مشتری clv

۱- تازگی خرید (فاصله زمانی تا آخرین خرید)

۲- تکرار خرید (تعداد دفعات خرید مشتری)

۳- حجم مبادله و ارزش مالی خرید ها

۴- تعداد مشتریان معرفی کرده

 

با توجه به موارد فوق می توان این نکته را یافت که برای اندازه گیری این شاخص نیاز به ثبت اطلاعات و داده های مشتریان می باشد،

سازمان های حرفه ای همواره اطلاعات و سوابق حضور مشتری را در سازمانشان ثبت می کنند.

 

خوشحال خواهم شد اگر این فایل صوتی برایتان مفید بود آنرا به دوستانتان نیز معرفی کنید

 

 


اگر در دوره رایگان و مجازی ۸ فرمان مشتری مداری و فروش بیشتر شرکت نکرده اید هم اکنون از لینک زیر در دوره ثبت نام نمایید

برای ثبت نام کلیـــک نمایید

امتیاز ۰ از ۰ رای

پیشنهاد میکنم این مطالب رو هم بخونید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × دو =

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مجتبی شیخ علی است | 1394 طراحی و اجرا : آژانس تبلیغاتی هور

رفتن به بالای صفحه