دوره رایگان ۸ فرمان مشتری مداری و فروش بیشتر

در کسب و کار امروزی مشتری جایگاه ویژه ای دارد و مشتری مداری به یکی از ارکان اصلی کسب و کار تبدیل شده است، زمانی سازمان ها فروش بیشتر و بهتری خواهند داشت که بتوانند مشتریان وفادار و راضی در کسب و کارشان داشته باشند

در این دوره آموزشی که بصورت رایگان آماده نمودیم سعی شده تا ۸ اصل مهم در مشتری مداری و فروش بیشتر را در قالب فرمان های مشتری مداری ارائه کنیم.

مقدمه این دوره را می توانید در ویدئو زیر مشاهده نمایید

ویدئو فوق را می توانید از اینجـــــا دانلود نمایید

با وارد کردن نام و ایمیلتان در باکس زیر، درس ها برای شما ارسال می شود.

 

00001 روند آموزشی این دوره بر مبنای اصول مدیریت تجربه مشتریان می باشد که یکی از بروز ترین مباحث در حوزه مشتری مداری بوده و سازمانها و برندهای معتبر از این اصول برای ایجاد مشتریان وفادار استفاده نموده اند. و مطمئنا با وجود مشتریان وفادار در سازمان تاثیر رکود بازار نیز بسیار کم شده و سازمانها می توانند در کسب و کارشان و دنیای رقابت پیشتاز باشند

هدف از این دوره آموزشی آشنایی مدیران، کارشناسان و علاقه مندان حوزه مشتری مداری و کسب و کار با مهمترین پارامترهای مشتری مداری می باشد تا بتوانند تجربه ای پر از هیجان برای مشتریان ایجاد نمایند.

لینک این دوره رایگان پس از ثبت نام  برای شما ارسال می شود.

اگر شما هم دوست دارید با مهارت های اصولی و حرفه ای مشتری مداری و مدیریت تجربه مشتریان آشنا شوید در این دوره آموزشی همراه ما باشید.

فراموش نکنید این دوره آموزشی می توانید شروعی باشد برای رشد و ارتقا سازمان و برند شما

این دوره در قالب ۸ فایل ویدئویی ارائه می شود که پس از ثبت نام برای شما ایمیل می شود

درباره مدرس این دوره:

مجتبی شیخ علی

مجتبـی شیـخ علی

مدرس ارتباطات، مذاکره و مدیریت کسب و کار

مشاور و مدرس در بیش از ۱۰۰سازمان در حوزه مدیریت و کسب و کار

مولف کتاب های مذاکره و فروش تلفنی، نقطه شروع موفقیت، فن بیان و ارتباطات کلامی

مدیر و موسس وب سایت آموزش مجازی ایران آکادمی

بستن