از این پس تصمیم دارم برخی از کتاب هایی که مطالعه کرده ام را در یک دسته بندی جدید با نام معرفی کتاب برای شما معرفی کنم و در خصوص آنها مختصری بنویسم تا اگر علاقه مند به مطالعه آنها شدید این موارد را هم در لیست خرید خودتان لحاظ کنید. در این مطلب کتاب تجربه اپل نوشته آقای کارماین گالو را به شما معرفی می کنم.
کتاب تجربه اپل، راز وفاداری مشتریان باارزش ترین برند جهان، کتابی است بسیار کاربردی و پر از نکته هایی که می تواند برای هر کسب و کاری مفید باشد. (لینک خرید کتاب از آدینه بوک)
کارماین گالو کتاب تجربه اپل را با بهره گیری از اصول و قوانینی که در فروشگاه های اپل در حوزه ارتباط با مشتریان رعایت می شود تحریر کرده است و براین باور است که این کتاب می تواند برای هر کسب و کاری مفید باشد و الگویی مناسب برای ایجاد سازمانی مشتری مدار باشد.
در کتاب تجربه اپل صحبت از ایجاد تجربه عالی برای مشتری می شود و نمونه هایی از اقدامات فروشندگان اپل و همچنین سازمان های دیگر برای ایجاد این تجربه عالی در مشتریان ارائه شده است.
کتاب در سه فصل اصلی، کارکنان، مشتری مداری و محیط سازمان نوشته شده است و در هر بخش به موارد مختلفی اشاره می شود
الگو برداری استیوجابز از موسس هتل های فرسیزنز در راستای ایجاد هیجان در مشتری ها می باشد. (قسمتی از این الگوبرداری را اینجا بخوانید) (۶ دلیل موفقیت اپل در کتاب تجربه اپل را هم از اینجـــا بخوانید)
مورد بعدی هم تعریف گام های ارتباط با مشتریان است که بعلت اهمیت فراوان آن بخشی از دوره فروشندگی حرفه ای (گام هایی برای فروش بهتر) را به این موضوع پرداخته ام و توضیحات در خصوص استفاده از این گام ها در کسب و کارهای داده ام
. در اپل برای ارتباط با مشتریان گام های مشخصی تعریف شده است که فروشندگان اپل می بایست مطابق این گام ها در هر قسمت از فروش با مشتری رفتار کنند.
پیشنهاد می کنم کتاب ارزشمند تجربه اپل را مطالعه کنید.
مراقب خوبی های خودتون باشید.
دیدگاهتان را بنویسید