وبسایت مجتبی شیخ علی

مجتبی شیخ علی | آموزش مذاکره و مدیریت

دانستن بهتر است...

کلاس تقویتی۲ — اعتماد

کلاس تقویتی۲ — اعتماد

همانطور که بارها گفته ایم، یادگیری اصول ارتباط با دیگران، و آداب برقراری ارتباطات، برای همه ضروری است و قرار است در پروژه ویدئویی کلاس تقویتی، در خصوص همین آداب صحبت می کنیم. (ویدئو شماره ۱ را اینجا مشاهده نمایید) این ویدئو، دومین فیلم از سری فیلم های کلاس تقویتی است که با همکاری مجله […]

همانطور که بارها گفته ایم، یادگیری اصول ارتباط با دیگران، و آداب برقراری ارتباطات، برای همه ضروری است و قرار است در پروژه ویدئویی کلاس تقویتی، در خصوص همین آداب صحبت می کنیم. (ویدئو شماره ۱ را اینجا مشاهده نمایید)

این ویدئو، دومین فیلم از سری فیلم های کلاس تقویتی است که با همکاری مجله وبلایت، برای سایت آماده شده است و در آن درخصوص اولین دسته از انسان هایی که به آنها نمی شود اعتماد کرد، صحبت می کنیم.

اگر بخاطر داشته باشید در ویدئو اول در خصوص اعتماد صحبت کردیم و گفتیم که اعتماد لازمه زندگی اجتماعی است و همچنین گفتیم اعتماد یعنی آسیب پذیر کردن خودمان در مقابل دیگران، چرا که زمانی که به فردی اعتماد می کنیم، عملا اطلاعاتی را در اختیار او گذاشته ایم که افشای آنها می تواند به ضرر ما تمام شود و البته ما انسان ها از این آسیب پذیر شدن به واسطه اعتماد به دیگران لذت می بریم.

در این ویدئو هم در خصوص اولین دسته بندی از افراد و ویژگی های رفتاری که قابل اعتماد نیستند، صحبت می کنیم.

امیدوارم از نکات ارائه شده در این ویدئو بهره ببرید.

ویدئو بالا را می توانید از اینجــــــــــــــــــا دانلود نمایید.

 

مختصر از محتوای ویدئو:

وقتی نگاهی به کتب معتبر می اندازیم، انسان هایی که چهار دسته از شخصیت ها و رفتارها را داشته باشند، قابل اعتماد نیستند و اعتماد به آنها می تواند به خود ما آسیب بزند.

در این ویدئو در خصوص افرادی صحبت می کنیم که علم و آگاهی کافی ندارند و حتی اگر نخواهند هم باز کارها و رفتارهای آنها می تواند به ما آسیب بزند.

اعتماد به این دسته از انسان ها را می توان به داستان دوستی خاله خرسه تشبیه کرد. اینها دقیقاً مانند خاله خرسه، حتی با نیت خوبی که دارند، می توانند به ما آسیب بزنند چرا که آنها اصلاً در انجام کارهایشان و حرف هایشان، اصلاً فکر نمی کنند.

 

امتیاز ۰ از ۰ رای

پیشنهاد میکنم این مطالب رو هم بخونید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × چهار =

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مجتبی شیخ علی است | 1394 طراحی و اجرا : آژانس تبلیغاتی هور

رفتن به بالای صفحه