وبسایت مجتبی شیخ علی

مجتبی شیخ علی | آموزش مذاکره و مدیریت

دانستن بهتر است...

رادیو آموزش ۱۶: دو امدادی و مشتری مداری

رادیو آموزش ۱۶: دو امدادی و مشتری مداری

در شانزدهمین فایل از رادیوآموزش و چهارمین فایل از سلسله فایل های مهارت های مشتری مداری، در خصوص ارتباط دو امدادی و مشتری مداری در سازمان توضیح داده ام، اینکه مشتری مداری و رسیدگی به مشتریان در سازمان وظیفه چه کسی است و مسئول این کار کیست؟ رادیو آموزش شماره ۱۶ را گوش نمایید (خوشحال […]

در شانزدهمین فایل از رادیوآموزش و چهارمین فایل از سلسله فایل های مهارت های مشتری مداری، در خصوص ارتباط دو امدادی و مشتری مداری در سازمان توضیح داده ام، اینکه مشتری مداری و رسیدگی به مشتریان در سازمان وظیفه چه کسی است و مسئول این کار کیست؟

رادیو آموزش شماره ۱۶ را گوش نمایید (خوشحال میشم نظرتون درباره این فایل از را برای من در انتهای صفحه بنویسید.)

 

رادیو آموزش ۱۶ را میتوانید از اینجا دانلود نمایید

 

 

متن رادیو آموزش ۱۴ برای آندسته از دوستانی که علاقه بیشتری به خواندن دارند :

 

با نام و یاد خدا، سلام می کنم خدمت دوستان و همراهان گرامی

مجتبی شیخ علی هستم و شما مشغول گوش دادن به شانزدهمین فایل از سری فایل های رادیو آموزش هستید، با من همراه باشید.

در خیلی از سازمان ها که در حوزه مشتری مداری و ارتباط با مشتریان صحبت می کنیم، یک سوال توسط برخی از دوستان پرسیده میشه و اون سوال اینه که مسئول اصلی رسیدگی به مشتری ها و مسئول اصلی برای اینکه در حوزه مشتری مداری کار کنه کیه؟ چرا سازمان یک نفر را تعیین نمی کنه که کارهای حوزه مشتری مداری را انجام بده.

زمانی که این سوال پرسیده میشه معمولا ما یک مثال برای این دوستان می زنیم و اون مثال دو امدادی هست.

نمی دونم شما در خصوص دو امدادی چیزی شنیدید یا نه؟ دو امدادی یه مسابقه دو تیمی هست  که هر کدام از افراد تیم مسافتی را می دوند و یک چوب امداد را بهم میدن. یعنی نفر اول شروع می کنه و چوب امداد را به نفر دوم میرسونه و نفر دوم ادامه مسابقه انجام میده.

در مسابقه دو امدادی تیمی برنده میشه که ماحصل عملکرد تمام افراد تیم خوب باشه و تمام افراد تیم بتونن سریع بدوند و تمام افراد تیم خوب کارشون را انجام بدهند.

همین موضوع در کار سازمان ها هم صدق میکنه، سازمانی می تونه تو حوزه مشتری مداری موفق عمل بکنه که تک تک پرسنل سازمان به رعایت اصول مشتری مداری متعهد باشند و امر مشتری مداری و ارتباط مطلوب با مشتری ها تبدیل به یک فرهنگ در سازمان شده باشه تا یک دانش سازمانی

پس مشتری مداری وظیفه تمام افراد سازمانه و مانند دو امدادی وظیفه ای هست که روی دوش تک تک کارکنان سازمان قرار میگیره و اگر یک نفر این کار را خوب انجام نده سازمان در حوزه مشتری مداری ضعیف عمل کرده.

امیدوارم این رادیو آموزش راهنمای مطلوبی برای کسب و کار شما باشه، مابقی رادیو آموزش ها را می توانید از سایت Sheikhali.ir دانلود نمایید.

براتون آرزوی پیروزی و موفقیت می کنم.

امتیاز ۰ از ۰ رای

پیشنهاد میکنم این مطالب رو هم بخونید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 1 =

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مجتبی شیخ علی است | 1394 طراحی و اجرا : آژانس تبلیغاتی هور

رفتن به بالای صفحه