وبسایت مجتبی شیخ علی

مجتبی شیخ علی | آموزش مذاکره و مدیریت

دانستن بهتر است...

معرفی کتاب کلیک طلایی نوشته سوزان وینچنک

معرفی کتاب کلیک طلایی نوشته سوزان وینچنک

چندی پیش، جناب مجیدی لطف کردند و نسخه ای از کتابشان با عنوان کلیک طلایی را به بنده هدیه کردند. این کتاب را چند روزه مطالعه کردم و نکته های بسیار زیادی را برای اجرایی کردن در سایت از آن برداشت کردم. به همین خاطر لازم دانستم این کتاب را در سایت معرفی کنم تا […]

چندی پیش، جناب مجیدی لطف کردند و نسخه ای از کتابشان با عنوان کلیک طلایی را به بنده هدیه کردند. این کتاب را چند روزه مطالعه کردم و نکته های بسیار زیادی را برای اجرایی کردن در سایت از آن برداشت کردم. به همین خاطر لازم دانستم این کتاب را در سایت معرفی کنم تا اگر شما هم به علم نورومارکتینگ و کاربردش در فضای مجازی و فضای اینترنت علاقه مند هستید، آنرا بشناسید و از آن بهره مند شوید.

کتاب کلیک طلایی، ترجمه کتاب پرفروشneurowebdesign  نوشته خانم دکتر سوزان وینچنک است که توسط آقای مجید مجیدی به فارسی ترجمه شده است.

این کتاب در سایت آمازون دارای ۴ ستاره و درزمره ۱۰ کتاب برتر حوزه نورومارکتینگ است.

این کتاب به معرفی و توضیح کارکرد مغز میپردازد و عملکرد مغز و نحوه تصمیم گیری مغز را در هنگام تصمیم گیری بیان میکند و در کنار این توضیحات، کاربرد این موارد را در پرفروش کردن وب سایت ها معرفی میکند.

تمرکز کتاب و نام کتاب بر روی فضای مجازی و وب سایت است اما همانطور که جناب دکتر درگی در پیشگفتار کتاب فرموده اند این کتاب برای تمام کسب و کارها می تواند مفید باشد و تکنیک ها و اصول گفته شده در این کتاب می تواند برای هر کسب و کاری کاربردی و راهگشا باشد.

در کتاب کلیک طلایی، تمرکز بر اهمیت دادن به ناخودآگاه و انجام دادن کارهایی است که تصمیم گیری  را در لایه ناخودآگاه مغز فعال کنیم.

♦ پیشنهاد میکنم این نوشته را هم مطالعه نمایید:  معرفی کتاب جذاب ایده عالی مستدام

در فصول اول، تقسیم بندی مغز معرفی شده است که به سه قسمت، مغز قدیم، مغز میانی و مغز جدید می پردازد و در ادامه به توصیف و توضیح هر کدام از این قسمت ها می پردازد و تاکید دارد که اگر میخواهید در فروش موفق تر باشید بایستی اقدام های شما به سمتی برود که مغز قدیم و مغز میانی را تحریک کند.

کتاب با ارائه مثال های مختلف که خوشبختانه سعی شده این مثال ها به فارسی ترجمه شوند و یا از مثال های ایرانی استفاده شود سعی کرده تکنیک ها را عملیاتی تر بیان کند.

♦ پیشنهاد میکنم این نوشته را هم مطالعه نمایید:  امسال بجای سررسید، کتاب هدیه کنیم.

البته این موضوع را هم باید اشاره کرد که در برخی از موارد نویسنده صرفاً سعی کرده یک تکنیک و یا اصلی در متقاعدسازی و تصمیم گیری را بیان کند و اشاره ای به کاربرد آن در وب سایت ها و یا ارائه مثال نکرده است اما با این حال، تقریباً اکثر اصول بیان شده در کتاب، در وب سایت های ایرانی قابل اجرا و کاربردی است و مضاف برآن برای کسب و کارهای فیزیکی نیز می تواند بسیار کابردی و تاثیرگذار باشد.

کتاب کلیک طلایی را از سایت ایران آکادمی می توانید تهیه کنید (اینجــــــــا کلیک کنید.)

قسمتی از این کتاب را می توانید به رایگان از اینجــــــــــــــا دانلود نمایید

امتیاز ۵ از ۱ رای

پیشنهاد میکنم این مطالب رو هم بخونید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 − یک =

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مجتبی شیخ علی است | 1394 طراحی و اجرا : آژانس تبلیغاتی هور

رفتن به بالای صفحه