وبسایت مجتبی شیخ علی

مجتبی شیخ علی | آموزش مذاکره و مدیریت

دانستن بهتر است...

تصویر پیدا نشد

ویترین سازمانی(قسمت دوم دوره مشتری مداری)

از موضوعات مهم در داشتن سازمان مشتری مدار و حرفه ای داشتن ویترین سازمانی عالی است. اما ویترین های سازمانی چیست؟ در رادیو آموزش ۱۴ که بعنوان سومین فایل آموزشی در خصوص ارتباط با مشتری و مشتری مداری است صحبت کرده ام. فایل رادیو آموزش ۱۴:   فایل رادیو آموزش ۱۴ را می توانید از […]

از موضوعات مهم در داشتن سازمان مشتری مدار و حرفه ای داشتن ویترین سازمانی عالی است. اما ویترین های سازمانی چیست؟

در رادیو آموزش ۱۴ که بعنوان سومین فایل آموزشی در خصوص ارتباط با مشتری و مشتری مداری است صحبت کرده ام.

فایل رادیو آموزش ۱۴:

فایل رادیو آموزش ۱۴ را می توانید از اینجــــــــــا دانلود نمایید.

 

متن رادیو آموزش ۱۴ برای آندسته از دوستانی که علاقه بیشتری به خواندن دارند :

 

با نام و یاد خدا، سلام می کنم خدمت شما دوستان و همراهان گرامی

مجتبی شیخ علی هستم و در این رادیو اموزش در ادامه سری فایلهای آموزش مهارت های ارتباط با مشتری و فروش تصمیم دارم در خصوص ویترین های سازمانی با شما صحبت کنم.

وقتی صحبت از ویترینهای سازمانی میشه احتمالا ذهن بسیاری از شما به سمت ویترین فروشگاه ها و مغازه هایی که در پاساژها و خیابان ها وجود داره سوق پیدا می کنه، یاد ویترینهایی می افتیم که اگر جذاب باشند می تواند مشتری را بداخل فروشگاه بکشاند و فروش بیشتر می شود.

اما بحث ویترین سازمانی برای همه سازمان ها وجود دارد و بحث مهمیه، فرقی نمی کنه که شما یک فروشگاه دارید، کارخانه تولیدی دارید یا یک شرکت خدماتی، همه اینها دارای ویترین هستند.

ویترین سازمانی را می توانیم آن فرد یا قسمتی از سازمان بنامیم که مشتری در اولین لحظه ورودش اون فرد یا محل را مشاهده می کنه.

این ویترین میتونه روی برداشت مشتری از سازمان ما تاثیر ویژه ای داشته باشه.

بعنوان مثال نگهبان و اتاقک نگهبانی در شرکت های تولیدی ی، منشی ها و میز کاری اونها، سالن های انتظار و حتی وب سایت ها ویترین سازمانی محسوب می شوند چراکه مشتری ها قبل از اینکه به سازمانی مراجعه کنند احتمالاً سری به وب سایت آن سازمان می زنند. و این وب سایت می تونه روی برداشت مشتری از سازمان تاثیر بذاره.

پس ویترینهای سازمانی متعددی وجود داره. پیشنهاد می کنم همین الان در سازمانتان بگردید و ویترین های سازمانی را شناسایی کنید و کارهایی که لازمه انجام بدید تا ویترین بهتری داشته باشید را شروع کنید.

امیدوارم این فایل صوتی راهنمای مفیدی باشه برای شما دوستانی که تصمیم دارید در حوزه مشتری مداری و فروش موفق تر از دیگران باشید.

اگر احساس کردید این فایل صوتی برای شما مفید واقع شده، حتما اون را با دوستانتون به اشتراک بگذرید

براتون آرزوی موفقیت و پیروزی می کنم.

امتیاز ۵ از ۱ رای

پیشنهاد میکنم این مطالب رو هم بخونید!

2 دیدگاه دربارهٔ «دروغ و راهکارهای مواجهه با آن در مذاکره (پل طلایی در مذاکره)»

محمدرضا گفت:

سلام و درود ، از سال ۱۳۸۴ تا امسال هر وقت مسافرتی به شمال داشتیم از کارخانه کلوچه نوشین خرید داشتیم بعنوان سوغات ، منتهی هر بار با برخورد بسیار تند فروشنده هاتون روبرو شدیم ، هر بار گفتیم برای سال دیگه بهتر میشن منتهی هر سال دریغ از پارسال ، دیگه توبه کار شدیم منبعد هیچوقت از کارخانه کلوچه نوشین خریدی نداشته باشیم.

مجتبی شیخ علی گفت:

جای تاسف داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + یازده =

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مجتبی شیخ علی است | 1394 طراحی و اجرا : آژانس تبلیغاتی هور

رفتن به بالای صفحه