مجموعه رادیو آموزش

تعریف ومفهوم چرخه مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM

مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM

از مباحث بروز و کاربردی مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM  می باشد.

بسیاری از سازمان امروزه بدنبال ایجاد این سیستم در سازمانشان هستند.

اما مدیریت ارتباط با مشتریان یا CRM را نباید صرفا با یک نرم افزار یا ارسال دوره ای پیامک به مشتریان اشتباه گرفت بلکه مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM  بسیار فراتر از این مسائل می باشد و رویکردی همه جانبه به سازمان و مبحث مشتری دارد.

این موضوع و اهمیت آن باعث شد فایل صوتی در خصوص آشنایی با چرخه مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM   تهیه کنم و آن را با شما به اشتراک بگذارم تا با دید بهتری CRM  را بشناسید.

در فایل صوتی انتهای این مطلب شما با موارد زیر آشنا می شوید:

  • مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM  چه پیش نیاز هایی دارد وبرای اجرای آن چه باید کرد.
  • اهمیت شناسایی مشتریان و نیازهای آنها. در این قسمت نرم افزار تلگرام را بعنوان یک الگو که توانسته با آپدیت های سریع خود نیازهای کاربرانش را بخوبی برآورده کند مورد بررسی قرار گرفته است.
  • راهکارهای جذب مشتری و پیشنهادهایی در این خصوص
  • آشنایی اجمالی با کمپین تبلیغاتی و اصول تبلیغات حرفه ای و جایگاه آن در مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM ( درخصوص کمپین تبلیغاتی در گذشته چند فایل و مطلب در وب سایت قرار داده ام – اینجـــــا کلیک نمایید)
  • نکاتی برای حفظ مشتری و نگهداشت آن و جایگاه آن در مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM  
  • آشنایی با اصول و استاندارد های بین المللی و راهنمای در چرخه CRM (استانداردهای مدیریت شکایات مشتریان و اندازه گیری رضایت مشتریان)
  • مبحث توسعه مشتری و آشنایی به دو تکنیک معروف Cross Selling   و  Up Selling

 

فایل صوتی مطابق چرخه زیر ارائه شده است:

مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM

مدت زمان این فایل صوتی ۳۰ دقیقه می باشد.

برای دانلود فایل صوتی اینجـــــــــــــا کلیک نمایید

من مجتبی شیخ علی هستم، مشاور، مدرس و نویسنده در زمینه ارتباطات، مذاکره و مدیریت کسب وکار ..//.. زندگی و کسب کار ما سراسر ارتباط و مذاکره است و قرار است در این سایت اصول آن را باهم مرور کنیم ..//..

آخرین مطالب

1 thought on “تعریف ومفهوم چرخه مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close