وبسایت مجتبی شیخ علی

مجتبی شیخ علی | آموزش مذاکره و مدیریت

دانستن بهتر است...

رادیو آموزش ۹: ارزش طول عمر مشتری (CLV)

رادیو آموزش ۹: ارزش طول عمر مشتری (CLV)

رادیو آموزش ۹ یکی از شاخص های مهم در مشتری مداری و باشگاه مشتریان شاخص ارزش طول عمر مشتریان یا CLV می باشد. با این شاخص می توان ارزش مشتری در یک بازه زمانی را مشخص کرد. در این فایل صوتی در خصوص CLV ( Customer LifeTime Value )  نکاتی را برای شما خواهم گفت. […]

رادیو آموزش ۹

یکی از شاخص های مهم در مشتری مداری و باشگاه مشتریان شاخص ارزش طول عمر مشتریان یا CLV می باشد. با این شاخص می توان ارزش مشتری در یک بازه زمانی را مشخص کرد.

در این فایل صوتی در خصوص CLV ( Customer LifeTime Value )  نکاتی را برای شما خواهم گفت.

 

برای دانلود فایل فوق می توانید اینجـــــــــا کلیک نمایید

 

 

پارامترهایی که در این شاخص تاثیر گذار می باشد و مورد محاسبه قرار می گیرد موارد ذیل می باشد: شاخص طول عمر مشتری clv

۱- تازگی خرید (فاصله زمانی تا آخرین خرید)

۲- تکرار خرید (تعداد دفعات خرید مشتری)

۳- حجم مبادله و ارزش مالی خرید ها

۴- تعداد مشتریان معرفی کرده

 

با توجه به موارد فوق می توان این نکته را یافت که برای اندازه گیری این شاخص نیاز به ثبت اطلاعات و داده های مشتریان می باشد،

سازمان های حرفه ای همواره اطلاعات و سوابق حضور مشتری را در سازمانشان ثبت می کنند.

 

خوشحال خواهم شد اگر این فایل صوتی برایتان مفید بود آنرا به دوستانتان نیز معرفی کنید

 

 


اگر در دوره رایگان و مجازی ۸ فرمان مشتری مداری و فروش بیشتر شرکت نکرده اید هم اکنون از لینک زیر در دوره ثبت نام نمایید

برای ثبت نام کلیـــک نمایید

امتیاز ۰ از ۰ رای

پیشنهاد میکنم این مطالب رو هم بخونید!

یک پاسخ به «بازاریابی شبکه ای چیست؟»

ابوالفضل گفت:

باسلام و وقت بخیر تحصیلات من کارشناس ارشد بازرگانی است و بنا به مقاله ای که در دست تهیه داشتم با بازرایابی شبکه ای مجاز یکی از شرکتها آشنا شدم به نظر من یکی از راههایی که دولت می تواند به راحتی مالیات دریافت کند از طریق بازاریابی شبکه ای است و می تواند ۷۰درصد محصولات ایرانی باشد مگر محصولات آرایشی و بهداشتی که متاسفانه در داخل کشور برند خوبی وجود ندارد از نظر قیمت تمامی شرکتها قیمت مورد تایید اداره بازرگانی دارند و طبق لیست ارسالی به اداره بازرگانی قیمتها لحاظ می گردد نه نظر شخصی و شرکتی و از نظر مراجعه تقلید هم هیچ مانعی برای فعالیت در آنها وجود ندارد حتی کتابی تحت عنوان فقه و بازاریابی چندسطحی در انتشارات آستان قدس رضوی نوشته شده است فقط تنها ایرادی که به فروش مستقیم(بازاریابی شبکه ای) وارد است عدم بازخوردگرفتن شرکتهای بازاریابی از مشاوران بازاریاب خود است که به نظر من اگر از مشتریان و مشاوران خود در خصوص محصولات و پلن درآمدی نظرسنجی کنند می توانند به مراتب موفقتر عمل نمایند. در بازاریابی شبکه ای همه به درآمد میرسند فقط مثل ساختمان سازی می ماند که شما اول باید فروش و مجموعه سازی نماید و بعد کسب درامد کنید لذا بسته به فعالیت افراد می تواند در عرض چندماه یا چندسال طول بکشد بستگی به فعالیت افراد دارد فقط باید توجه داشته باشد مثل هرکار دیگری نیاز به کسب مهارت و آموزش دارد با اینکه خیلی ساده به نظر میرسد ولی نیاز به آموزش خاص خود را دارد چون بازاریابی مدرن است و فیلم های و مطالب آقای دکتر روستا پدرعلم بازاریابی نوین ایران می تواند در این مسیر شما را کمک کند. سایت MLMBOOK هم می توانددر انتخاب شرکت شما را کمک کند. شرط اول در انتخاب شرکت، انتخاب شرکتی با تنوع محصولات و بیشترین محصول است دقیقاً مثل بورس که هرچه سبد سهام متنوع تری داشته باشید ریسک کمتر و درآمد بیشتری می توانید داشته باشید. ضمناً با توجه به اینکه خیلی از شرکتهای هرمی مجدداً شروع به فعالیت نموده اند از طریق سایت ایران هشدار به نشانی www.iranhoshdar.ir و ایران اصناف و سایت بازاریابی شبکه ای به نشانی www.networkmarketing.mimt.gov.ir حتماً قانونی بودن شرکت را بررسی نماید و یا اینکه با اداره بازرگانی تهران به شماره تماس ۰۲۱۲۶۴۲۱۲۸۹ و ۰۲۱۲۶۴۲۱۱۹۶ تماس بگیرید و در خصوص شرکت اطلاع حاصل کنید. به امید روزی که کشور ما وابسته به نفت نباشد و با پرداخت مالیات باعث رشد و شکوفایی کشور عزیزمان ایران شوید و با مصرف محصولات ایرانی از تولید کننده داخلی که از سفارشات مقام معظم رهبری است حمایت کنید و یکی از راههای دستیابی به این مهم گسترش و فرهنگ سازی بازاریابی شبکه ای یا فروش مستقیم می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده + دو =

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مجتبی شیخ علی است | 1394 طراحی و اجرا : آژانس تبلیغاتی هور

رفتن به بالای صفحه