

ویژگی های یک کمپین تبلیغاتی حرفه ای و موفق چیست
یکی از مسائلی که همواره برای تمام سازمانها مهم می باشد مبحث تبلیغات است. معمولا تمام سازمان ها به نوعی درگیر تبلیغ محصولات و خدمات خودشان هستند و به نوعی با مقوله تبلیغات سرو کار دارند و در بسیاری از سازمان کمپین تبلیغاتی مختلفی اجرا می شود
به همین خاطر تصمیم دارم در قالب چند مطلب مجزا نکات فشرده و آموزشی در خصوص کمپین تبلیغاتی را بصورت فایل های صوتی برای علاقه مندان به این موضوع آماده نمایم.
در این مطلب صرفا توضیح مختصری در خصوص کمپین تبلیغاتی ارائه می دهم.
کمپین تبلیغاتی خوب و حرفه ای برنامه ای مدون و اساسی جهت تبلیغات است که اگر اصولی اجرا شود، بایستی بر اساس ۵ موضوع زیر اجرا شود:
رعایت موارد فوق بهمراه شناخت دقیق جامعه هدف و مخاطب هدف در تبلیغات می تواند کمک فراوانی به اثربخش تر نمودن تبلیغات نماید.
در چند فایل صوتی هر کدام از این پارامترهای اجرای کمپین تبلیغاتی حرفه ای را برای شما توضیح داده ام
فایل صوتی اول : شناخت مخاطب هدف در تبلیغات
فایل صوتی دوم: شناخت هدف و ماموریت در کمپین های تبلیغاتی
فایل صوتی سوم: پیام و شعار تبلیغاتی
فایل صوتی چهارم: رسانه مناسب در تبلیغات
فایل صوتی پنجم: بودجه بندی و اندازه گیری اثربخشی در تبلیغات
فراموش نکنید خیلی اوقات شرکت های تبلیغاتی صرفا بخاطر در اختیار داشتن یکی از رسانه های تبلیغاتی (مثلا بیلبوردهای منطقه ای خاص در شهر یا لایت باکس های یک بلوار) ادعا می کند که تنها همان موارد برای تبلیغ حوابگو هست و مشتریانش را به سمت رسانه های تبلیغاتی خودش سوق می دهد، بدون اینکه بررسی شود ایا اینگونه تبلیغ می تواند اثربخشی لازم را داشته باشد؟
امیدوارم این فایل های صوتی که در لینک های بالا می توانید آنهار ار گوش دهید،برایتان مفید باشد و بتواند به شما در تهیه تبلیغات اثرگذار کمک نماید
2 دیدگاه دربارهٔ «در فروش با بهانه های مشتری چه کنیم؟»
واقعا مهندس خسته نباشی مطالب مفید و عالی هستند موفق باشید
سلام مبحث جالبی بود لطف کنید در موردبهانه مشتری برای جنسی که برند نیست توضیح دهیدیعنی من بعنوان یک بازاریاب اجناسی رو عرضه میکنم که برند نیست و خیلی جاها که مراجعه میکنم میگن ما فقط برند میخریم حنس شما بدرد ما نمیخوره چطور عمل کنبم در اینطور مواقع البته من در بخش مواد غذایی مشغولم لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون