

در این مطلب آخرین فایل صوتی مربوط به ایجاد کمپین تبلیغاتی را برای شما آماده کرده ام
در این رادیو آموزش در خصوص بودجه بندی و همچنین اهمیت اندازه گیری اثربخشی تبلیغات صحبت خواهم کرد:
از قسمت زیر برای گوش دادن به رادیو آموزش پنجم وب سایت استفاده نمایید
برای دانلود فایل صوتی فوق اینجــــــا کلیک نمایید
مختصری در خصوص اهمیت بودجه بندی و اندازه گیری اثربخشی تبلیغات:
یکی از عوامل مهم برای شروع یک کمپین تبلیغاتی و اثربخش بودجه بندی و منابع مالی مشخص برای ارائه و انجام تبلیغات است.
سازمان هایی که می خواهند تبلیغاتی ماندگار، گیرا و تاثیر گذار ایجاد کنند باید پس از مشخص نمودن هدف تبلیغاتی خودشان نسبت به تخصیص بودجه و منابع مالی اقدام نمایند. خیلی اوقات مشاهده می شود مدیران بدون برنامه ریزی مالی شروع به تبلیغات می کنند و در اواسط کار تبلیغ بخاطر کمبود منابع مالی کمپین را ناقص رها می کنند.
نکته بعدی در مبحث تبلیغات ، اندازه گیری اثربخشی تبلیغات می باشد، پس از انجام و اجرا تبلیغ سازمان ها بایستی اثربخشی تبلیغ را مطابق با اهداف تبلیغاتشان مورد سنجش قرار دهند.
کنترل و سنجش مواردی همچون تعداد مشتریان جدید، برندسازی سازمان، فروش بیشتر و….
نکته مهم ، هدف گذاری می باشد، فراموش نکنید اهداف شما حتما بایستی چالش برانگیز، قابل اندازه گیری، در دسترس، واقع بینانه و دارای یک بازه زمانی باشد
بعنوان مثال افزایش ۲۵% مشتریان در ۳ ماه با استفاده از تبلیغات محیطی
( این هدف با قابل اندازه گیری است، واقع بینانه و در دسترس است – گفته نشده افزایش ۵۰۰% مشتریان- و در بازه زمانی مشخص ۳ ماهه اندازه گیری می شود)
خیلی اوقات در این سنجش و پایش ها متوجه مشکلات تبلیغاتی خودمان می شویم و می توان از این نکات و نقاط ضعف در تبلیغ استفاده کرد و طرح اقدامات لازم در تبلیغ های بعدی این اشتباه ها نقاط ضعف را به حداقل رساند.
سعی شد در ۵ فایل صوتی شما دوستان را با مبحث کمپین تبلیغاتی مناسب آشنا کنم، امیدوارم این سری از فایلهای صوتی مورد توجه شما دوستان قرار گرفته باشد.
منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.
2 دیدگاه دربارهٔ «دو مدل مذاکره | چگونه مذاکره خودمان را باز کنیم؟!»
عالی
سپاس