وبسایت مجتبی شیخ علی

مجتبی شیخ علی | آموزش مذاکره و مدیریت

دانستن بهتر است...

رادیو آموزش ۲۲: آینده نگری انسانها

رادیو آموزش ۲۲: آینده نگری انسانها

برایان تریسی در کتاب ۲۱ قانون موفقیت در فروش دو دسته از انسان ها را معرفی می کنه که هیچ تلاشی برای موفقیت و بهبود آینده خودشون نمی کنن …

فایل صوتی بیست و دومین رادیو آموزش سایت را برداشتی از کتاب ۲۱ قانون فروش موفق  برایان تریسی داشته ام و نکته ای کوتاه از این کتاب را در فایل صوتی ۱ دقیقه ای برای شما گفته ام.

شما در زمره این انسان ها هستید؟

فایل بالا را می توانید از اینجا دانلود نمایید

متنی برگرفته از محتوای فایل صوتی رادیوآموزش ۲۲

برایان تریسی در کتاب ۲۱ قانون موفقیت در فروش دو دسته از انسان ها را معرفی می کنه که هیچ تلاشی برای موفقیت و بهبود آینده خودشون نمی کنن.

دسته اول افرادی هستند که به چنان وضعیت مطلوب خرسندی و پیروزی رسیده اند که احساس می کنند که دیگر نیازی به تغییر ندارند و در همین مکان و موقعیتی که هستند می ماند و آینده مطلوب تری را برای خودشان ترسیم نمی کنند.

دسته دوم کسانی هستند که عکس افراد دسته اول، به چنان وضعیت نامطلوبی دست یافته اند که احساس می کنند  هیچ کاری و هیچ تغییری نمی تواند وضعیت آنها را بهبود دهد و در زندگی یا شغل آنها تغییری و بهبودی ایجاد کند.

هر دو دسته این افراد هیچ تلاشی برای بهبود و پیشرفت آینده خودشان نمی کنند.

انسانهای حرفه ای، انسان های همواره موفق، هیچگاه دست از تلاش و پشتکار برنمی دارند، آنها در هر حالتی که باشند سعی می کنند آینده خودشان را ترسیم کنند و برای دستیابی به این آینده تلاش کنند. آنها به سمت وضعیت مطلوب تری حرکت می کنند.

امیدوارم شما هم برای آینده خودتون برنامه ریزی داشته باشید و تلاش کنید به وضعیت مطلوب خودتان دست پیدا کنید. توصیه می کنم همواره امروزتان از فردا بهتر باشد.

من مجتبی شیخ علی، براتون آرزوی موفقیت و پیروزی می کنم و امیدوارم هیچ فرصتی را برای فوق العاده بودن از دست ندهید.

امتیاز ۰ از ۰ رای

پیشنهاد میکنم این مطالب رو هم بخونید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 − هشت =

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مجتبی شیخ علی است | 1394 طراحی و اجرا : آژانس تبلیغاتی هور

رفتن به بالای صفحه