

یکی از مقوله های مهم برای موفقیت در ارتباط و مذاکره، اعتماد است. تا زمانی که نتوانیم در مذاکره هایمان اعتماد ایجاد کنیم، نمی توانیم انتظار اتفاق های فوق العاده را داشته باشیم.
در این میان رفتارها و اقدام هایی است که می تواند سبب از بین رفتن اعتماد شود که در ویدئو زیر یکی از موارد را با هم مرور می کنیم.
دانلود ویدئو آموزش ۲۶ با موضوع وعده های لحظه و اعتماد در مذاکره
متن ویدئوآموزش ۲۶ برای دوستانی که خواندن را به دیدن و شنیدن ترجیح می دهند.
از موضوعات مهم در ارتباط و مذاکره، اعتماد است. اعتماد به سختی ایجاد می شود اما به سادگی از بین می رود.
وعده های لحظه ای وعده ها و قول هایی هستند که از سر احساس و بدون فکر و منطق داده می شود. تصور کنید در جلسه مذاکره به مخاطبتون می گید، متن قرارداد را تا ۲ ساعت بعد از جلسه آماده می کنید و ارسال می کنید اما وقتی از جلسه بیرون میرید تازه متوجه می شوید که برای آماده کردن این قرارداد حداقل دو روز کاری زمان نیاز دارید.
وعده های لحظه ای به مرور زمانی اعتماد به ما را نزد دیگران از بین می برند.
زندگی یا محیط کار، تفاوتی نمی کنه، مراقب وعده های لحظه ای باشیم.
یک پاسخ به «داستان مشتری مداری شرکتی که ادعا می کند اولین و بهترین است!»
سلام، مطالبی که مرقوم فرموده اید در ایران یک مسئله عادی تلقی میشود و مسئولان شرکتها وقتی از یک مرحله ای از فروش و معروفیت برند می رسند فکر میکنند به پایان راه در فروش رسیده اند و فراموش می کنند که زمانی آرزو می کردند حتی اگر شده اندکی از محصولاتشان به فروش برسد. بنده از شرکتی دستگاهی رو خرید کردم و ابتدا چنان با آب و تاب در مورد آن صحبت می کردند و همکاران خود را به نقد می کشیدند که از همان ابتدا تمام ذهنیتهایی منفی که در مورد شرکتهای ایرانی داشتم را فراموش کردم و گفتم چقدر اشتباه می کردم هنوز شرکتهای مشتری مدار هستند. اما مدتی گذشت دستگاه با ۴ ماه تاخیر بدستم رسید کارم در این مدت تعطیل و خسارت زیادی را متحمل شدم قرار شد خسارت بنده را جبران کنند! حتی دریغ از یک عذر خواهی ! برخورد طلبکارانه و مغرورانه و ادعای اینکه ما جنس خوب به مشتری می دهیم لذا باید تحمل داشته باشید. یک سوال کوچک از مدیر شرکت که بدلیل اینکه سایر کاربران فکر منفی در مورد شرکت نکنند به تلگرام مدیرعامل فرستادم با برخورد بسیار زشت ایشان مواجه شدم که چرا به تلگرام شخصی من فرستادید به پشتیبانی بفرستید و مواردی از این دست. فقط و فقط به خاطر اینکه جنس با کیفیت به مشتری میدهند کارشان را توجیه می کنند. قضیه مفصل است. اما نهایتا تصمیم بنده این شد که در آینده از شرکتی خرید کنم که خدمات پس از فروش خوب و مناسب ، برخورد خوب با مشتری حتی اگر قیمت بالاتر داشته باشد یا کالا آنها به کبفی پایینتر باشد.