ویدئو فوق را می توانید از اینجـــــا دانلود نمایید
روند آموزشی این دوره بر مبنای اصول مدیریت تجربه مشتریان می باشد که یکی از بروز ترین مباحث در حوزه مشتری مداری بوده و سازمانها و برندهای معتبر از این اصول برای ایجاد مشتریان وفادار استفاده نموده اند. و مطمئنا با وجود مشتریان وفادار در سازمان تاثیر رکود بازار نیز بسیار کم شده و سازمانها می توانند در کسب و کارشان و دنیای رقابت پیشتاز باشند
هدف از این دوره آموزشی آشنایی مدیران، کارشناسان و علاقه مندان حوزه مشتری مداری و کسب و کار با مهمترین پارامترهای مشتری مداری می باشد تا بتوانند تجربه ای پر از هیجان برای مشتریان ایجاد نمایند.
اگر شما هم دوست دارید با مهارت های اصولی و حرفه ای مشتری مداری و مدیریت تجربه مشتریان آشنا شوید در این دوره آموزشی همراه ما باشید.
فراموش نکنید این دوره آموزشی می توانید شروعی باشد برای رشد و ارتقا سازمان و برند شما.
این دوره در قالب ۸ فایل ویدئویی ارائه می شود که پس از ثبت نام برای شما ایمیل می شود.
مجتبـی شیـخ علی
4 دیدگاه دربارهٔ «۸ فرمان مشتری مداری و فروش»
سلام ۸ فرمان را نمی شود دانلود کرد
سلام
عرض پوزش
از لینک زیر استفاده بفرمایید
https://sheikhali.ir/297-2/
سلام ۸ فرمان را نمی شود دانلود کرد!
سلام
از این لینک استفاده بفرمایید
https://sheikhali.ir/297-2/