وبسایت مجتبی شیخ علی

مجتبی شیخ علی | آموزش مذاکره و مدیریت

دانستن بهتر است...

معرفی کتاب حکایت دولت و فرزانگی مارک فیشر

معرفی کتاب حکایت دولت و فرزانگی مارک فیشر

کتاب حکایت دولت و فرزانگی نوشته مارک فیشر کتاب خوبی برای تغییر ذهنیت است که می تواند در مسیر هدف گذاری و موفقیت به شما ذهنیت و روحیه خوبی بدهد.

یه چند وقتی بود که در سایت قسمت معرفی کتاب بروز نشده، البته این به معنای این نیست که کتابخوانی را کنار گذاشته باشم ? چند وقت پیش دوست خوبم، حسام طباطبایی یک کتاب بهم امانت داد و توصیه کرد که حتماً اون را بخونم.

وقتی جلد کتاب را دیدم، اصلاً تصویر مناسبی از محتوای کتاب برام ایجاد نشد، اما بخاطر تاکید حسام، روز بعد کتاب را خوندم و این کتاب اونقدر برام جالب بود که تصمیم گرفتم در قسمت معرفی کتاب در موردش صحبت کنم.

کتاب حکایت دولت و فرزانگی که به قلم مارک فیشر هست که داستان جوانی را تعریف میکند که بخاطر فقرش به دنبال راهکاری برای پولدارشدن و میلیونر شدن است تا در این مسیر با پیرمردی میلیونر برخورد می کندکه میخواهد مسیر میلیونری را به او بیاموزد.

این کتاب حکایتی جالب است که می تواند حکایت زندگی خیلی از ما انسان ها باشد، اگر کتاب را بخوانید شاید برخی از قسمت های کتاب برایتان غیر منطقی باشد و حتی باورکردنی نباشد، اما جالب اینجاست که بسیاری از بزرگان موفقیت براین باورند که تمام این نکات، که شاید واقع بینانه نباشد، می تواند تاثیرات فوق العاده ای در زندگی و کسب و کار افراد بگذارد.

من مطمئنم با رعایت نکات ساده این کتاب می توان حداقل تغییرات جذاب را در زندگی و کسب وکار خودمان ببینیم.

مزیت دیگر این کتاب لحن داستان گونه این کتاب است که می تواند کمکی باشد برای افرادی که خیلی علاقه ای به خواندن کتاب ندارند تا بتوانند سریع تر این کتاب را مطالعه نمایند.

مزیت بعدی کوتاه بودن کتاب است که می توان آنرا سریع مطالعه کرد.

این مطلب را از دست ندهید:  معرفی کتاب هفت عادت مردمان موثر نوشته استفان کاوی

در این کتاب جملات زیبا و انگیزشی هم وجود دارد که میتواند به خواننده انگیزه دهد. جمله ای که برای من از همه جذاب تر بود، این است:

” آرام باش و بدان که خدا هست”

جمله دیگری که برایم جالب بود

کتاب

فقط ای کاش طراحی جلد این کتاب (این چاپی که من خواندم) جذاب تر بود. این کتاب توسط انتشارات مختلفی چاپ شده است که فکر می کنم می توانید این کتاب را از اغلب کتاب فروشی ها تهیه کنید.

این کتاب را میتوانید از آدینه بوک خرید نمایید.

امتیاز ۵ از ۱ رای

پیشنهاد میکنم این مطالب رو هم بخونید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + 6 =

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مجتبی شیخ علی است | 1394 طراحی و اجرا : آژانس تبلیغاتی هور

رفتن به بالای صفحه