وبسایت مجتبی شیخ علی

مجتبی شیخ علی | آموزش مذاکره و مدیریت

دانستن بهتر است...

فرجام ماجرای شکایت من

فرجام ماجرای شکایت من

 چند وقت پیش مطلبی را بعنوان اعتراض در خصوص شرکت کیک نوشین در کانال تلگرام و وب سایتم منتشر کردم. مشکل از این قرار بود که من نتوانستم از هیچ طریقی، در آنروز شکایتم را به گوش مسئولین محترم شرکت نوشین برسانم و آنرا بصورت متن در سایت و تلگرام منتشر کردم و در انتهای […]

 چند وقت پیش مطلبی را بعنوان اعتراض در خصوص شرکت کیک نوشین در کانال تلگرام و وب سایتم منتشر کردم.

مشکل از این قرار بود که من نتوانستم از هیچ طریقی، در آنروز شکایتم را به گوش مسئولین محترم شرکت نوشین برسانم و آنرا بصورت متن در سایت و تلگرام منتشر کردم و در انتهای متن آوردم که:

 ” امیدوارم این مطلب را مسئولین محترم کیک نوشین بخونن و فکری به حال فروشنده ها و همچنین کانال های ارتباط با مشتری خودشون بکنن.”

21

خوب از آنجا که پیچیدن یک موضوع در  شبکه های اجتماعی بین ما ایرانی ها  بسیار فعال و سریع هست، این مطلب به دست این دوستان رسید و طی تماس تلفنی که با بنده داشتند ضمن عذرخواهی توضیحاتی را در خصوص مشکلات بوجود آمده به بنده دادند، که از این اقدام آنها سپاسگذارم.

جالب اینجا بود که این دوستان هم گرفتار تغییر پیش شماره شهرها شده بودند و گویی برخی از بسته بندی ها همچنان با شماره قدیم در بازار وجود داشته.

بهرحال این موضوع چند نکته مهم را بدنبال داشت:

نکته اول: کار مسئولین شرکت نوشین بود که پس از دیدن متن شکایت من به سرعت شماره تماس من را یافتند و با من (بعنوان مشتری شاکی) تماس گرفتند تا بتوانند نارضایتی من را کاهش بدهند. البته این نکته را هم بایدبگویم که صرفاً تماس گرفتن با مشتری شاکی کفایت نمی کند. (این مطلب را بخوانید تا منظورم را کامل متوجه بشوید: داستانی از شکایت یک مشتری )

نکته دوم: تاثیر بسیار زیاد شبکه های اجتماعی است، همواره در دوره ها گفته می شود مشتری شاکی شکایتش را به گوش ۸ الی ۱۲ نفر می رساند اما امروزه این شکایت ها از طریق شبکه های مجازی به گوش هزاران نفر می رسد.

به هیچ وجه از مشتریان شاکی خودتان غافل نشوید و به اونها توجه ویژه داشته باشید، شکایت مشتریان می تونه نقاط ضعفی را در سازمان به شما نشان بده، که ممکنه شما از انها غافل باشید.

برای شرکت نوشین هم آرزوی بهترین ها را میکنم

……….

مجتبی شیخ علی/مربی و مدرس کسب و کار

شهریور ۱۳۹۵

امتیاز ۵ از ۱ رای

پیشنهاد میکنم این مطالب رو هم بخونید!

2 دیدگاه دربارهٔ «چگونه لباس و پوششی برای محیط کار وارتباطات استفاده کنیم»

سید جمال الدین غزنوی بیدگلی گفت:

با سلامممنون از زحمات شما واقعا عالی است؟؟فقط آموزش  و ترفند های نرم افزار های عمومی و تخصصی هم بذارید؟؟با تشکرغزنوی

mohammad گفت:

نکاتی که در خصوص پوش حرفه ای گفتید جالب توجه هستوقتی دقت می کنم حیلی از افراد این نکات بخصوص کندن مارک آستین کت را رعایت نمی کنند و اصلا به این موضوع آگاه نیستندممنون از اطلاعاتی که دادید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 − 5 =

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مجتبی شیخ علی است | 1394 طراحی و اجرا : آژانس تبلیغاتی هور

رفتن به بالای صفحه