وبسایت مجتبی شیخ علی

مجتبی شیخ علی | آموزش مذاکره و مدیریت

دانستن بهتر است...

رادیو آموزش ۱۵: فرهنگ مشتری مداری

رادیو آموزش ۱۵: فرهنگ مشتری مداری

پانزدهمین فایل رادیو آموزش را اختصاص دادم به توضیح مختصری در خصوص تبدیل دانش مشتری مداری به فرهنگ مشتری مداری. یکی از کارهایی که هم مشکل است و هم زمان بر تبدیل آموخته های کارکنان سازمان به فرهنگی سازمانی است. ترتیب این اقدامات را در تصویر زیر می توانید ببینید. فایل رادیو آموزش ۱۵ را […]

پانزدهمین فایل رادیو آموزش را اختصاص دادم به توضیح مختصری در خصوص تبدیل دانش مشتری مداری به فرهنگ مشتری مداری.

یکی از کارهایی که هم مشکل است و هم زمان بر تبدیل آموخته های کارکنان سازمان به فرهنگی سازمانی است. ترتیب این اقدامات را در تصویر زیر می توانید ببینید.

فرهنگ مشتری مداری

فایل رادیو آموزش ۱۵ را می توانید از قسمت زیر گوش کنید (در فایل به اشتباه فایل ۱۴ رادیو آموزش گفته ام)

 

فایل بالا را میتوانید از اینجـــــا دانلود نمایید

 

متن فایل بالا، برای آن دسته از دوستانی که خواندن را از گوش دادن بیشتر دوست دارند

با نام و یاد خدا

سلام می کنم خدمت تمام دوستان و همراهان گرامی

مجتبی شیخ علی هستم و شما مشغول گوش دادن به پانزدهمین (در فایل به اشتباه گفته ام چهاردهمین) فایل رادیو آموزش هستید.

دراین فایل تصمیم دارم در خصوص فرهنگ مشتری مداری در سازمان ها با شما صحبت کنم.

با من همراه باشید.

یکی از موضوعات مهم در حوزه مشتری مداری که سازمان ها باید بهش توجه بکنند و اهمیت بدن اینه که فرهنگ مشتری مداری در تمام سازمان نهادینه بشه. خیلی از سازمانها آموزش های مشتری مداری، فروش، نحوه ارتباط با مشتری را برای پرسنل برگزار می کنند، اما فرایند مشتری مداری آنها در همین مرحله خاتمه پیدا میکنه.

اگر بخوایم بگیم سازمانی مشتری مدار هست و پرسنل سازمان مشتری مداری را رعایت می کنند و بلد هستند باید این دانش را تبدیل به فرهنگ سازمانی بکنیم.

اولین گام کسب دانش  هست، مسلماً اگر دانش کسب نشه نمی تونیم این دانش را تبدیل به مهارت بکنیم، پس گام اول برای سازمان ها این هست که آموزش های مشتری مداری و فروش را برای کارکنان خودش برگزار بکنه

مرحله بعد این هست که نگرشی در کارکنانشون ایجاد کنند که بفهمند که این آموزش ها می تونه بهشون کمک کنه و بعد از مرحله نگرش این است که بتوانیم در رفتار پرسنل تغییر ایجاد کنیم و بتونیم در رفتار فرد وحتی رفتار گروه را تغییر بدیم تا این تغییر به تغییر در رفتار سازمان تبدیل شود و در نهایت فرهنگ سازمانی تغییر می کنه.

خیلی از سازمان ها آموزش های مشتری مداری را خیلی زیاد برگزار می کنند اما پرسنل اونها خیلی خوب با مشتری ها رفتار نمی کنند، اما سازمانهایی دیگر را می بینیم که با حداقل آموزش های ممکن به بهترین نحوممکن با مشتری هاشون رفتار می کنند.

یکی از عواملی که در این حوزه خیلی کمک می کند، رفتار مدیران سازمان هست، مدیران الگو خوبی برای تغییر فرهنگ هستند. اگر مدیران سازمانها بتوانند این آموزش ها را دقیقاً یاد بگیرند حتی بیشتر از کارکنان و مو به مو این نکات را در سازمان رعایت کنند، افراد و کارکنان سازمان هم دنبال رو اون مدیر خواهند بود.

سازمان های بزرگ و برند های معتبر مثل اپل، والت دیزنی همه اینها سعی کرده اند مشتری مداری را تبدیل به فرهنگ سازمانی بکنند. اونجا می بینیم که پرسنل با تمام وجود برای مشتری ها وقت می گذارند.

اگر بتونید آموزش های مشتری مداری را از سطح دانش به سطح فرهنگ سازمانی تبدیل بکنید مطمئن باشید که یک سازمان پیشرو و خاص در بین رقبا خواهید بود.

امیدوارم این فایل کوتاه راهنمایی باشه برای موفقیت شما و کسب و کارتون

اگر فکر می کنید این فایل ها براتون مفید واقع شده، حتما اون را با دوستانتون به اشتراک بذارید

این فایل ها را می تونی از سایت Sheikhali.ir  دانلود نمایید

براتون آرزوی پیروزی و موفقیت می کنم

امتیاز ۰ از ۰ رای

پیشنهاد میکنم این مطالب رو هم بخونید!

2 دیدگاه دربارهٔ «دو مدل مذاکره | چگونه مذاکره خودمان را باز کنیم؟!»

ابوالفضل گفت:

عالی

مجتبی شیخ علی گفت:

سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − چهارده =

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مجتبی شیخ علی است | 1394 طراحی و اجرا : آژانس تبلیغاتی هور

رفتن به بالای صفحه