مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM از مباحث بروز و کاربردی مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM می باشد. بسیاری از سازمان امروزه بدنبال ایجاد این سیستم در سازمانشان هستند. اما مدیریت ارتباط با مشتریان یا CRM را نباید صرفا با یک نرم افزار یا ارسال دوره ای پیامک به مشتریان اشتباه گرفت بلکه مدیریت […]
مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM
از مباحث بروز و کاربردی مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM می باشد.
بسیاری از سازمان امروزه بدنبال ایجاد این سیستم در سازمانشان هستند.
اما مدیریت ارتباط با مشتریان یا CRM را نباید صرفا با یک نرم افزار یا ارسال دوره ای پیامک به مشتریان اشتباه گرفت بلکه مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM بسیار فراتر از این مسائل می باشد و رویکردی همه جانبه به سازمان و مبحث مشتری دارد.
این موضوع و اهمیت آن باعث شد فایل صوتی در خصوص آشنایی با چرخه مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM تهیه کنم و آن را با شما به اشتراک بگذارم تا با دید بهتری CRM را بشناسید.
در فایل صوتی انتهای این مطلب شما با موارد زیر آشنا می شوید:
مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM چه پیش نیاز هایی دارد وبرای اجرای آن چه باید کرد.
اهمیت شناسایی مشتریان و نیازهای آنها. در این قسمت نرم افزار تلگرام را بعنوان یک الگو که توانسته با آپدیت های سریع خود نیازهای کاربرانش را بخوبی برآورده کند مورد بررسی قرار گرفته است.
آشنایی اجمالی با کمپین تبلیغاتی و اصول تبلیغات حرفه ای و جایگاه آن در مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM ( درخصوص کمپین تبلیغاتی در گذشته چند فایل و مطلب در وب سایت قرار داده ام – اینجـــــا کلیک نمایید)
نکاتی برای حفظ مشتری و نگهداشت آن و جایگاه آن در مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM
آشنایی با اصول و استاندارد های بین المللی و راهنمای در چرخه CRM (استانداردهای مدیریت شکایات مشتریان و اندازه گیری رضایت مشتریان)
مبحث توسعه مشتری و آشنایی به دو تکنیک معروف Cross Selling و Up Selling
دیدگاهتان را بنویسید