مجموعه رادیو آموزش

پیام یا شعار تبلیغاتی حرفه ای ایجاد کنید

پیام یا شعار تبلیغاتی حرفه ای ایجاد کنید

یکی از مهمترین اقدامات در ایجاد کمپین تبلیغات انتخاب یک پیام خوب و حرفه ای است، پیامی که بتواند محصول و خدمات شما را در قالب تبلیغات در ذهن مخاطب ماندگار کند.

وظیفه پیام یا همان شعار تبلیغاتی، علاوه بر جذاب کردن تبلیغ ،  میخکوب کردن مخاطب در برابر تبلیغ شماست، (حتماشما هم موافقید که عبارتی مانند " رستوران X با مدیریت جدید" ،   " مدرسه غیرانتفاعی با سرویس رفت و برگشت "  یا " دارای کادری مجرب"   هیچ جذابیتی ندارد)

در فایل صوتی زیر در خصوص پیام در تبلیغات توضیحاتی را ارائه کرده ام.

فایل صوتی بالا را می توانید با کلیک اینجـــــــا دانلود نمایید

 

مختصری از مطالب گفته شده در فایل بالا:

بعد از مشخص شدن هدف در تبلیغات باید پیام خودتان را مشخص کنید و بدانید قرار است چه چیزی را به مخاطبتان منتقل کنید.

در پیام باید بتوانید ویژگی های محصولتان را بصورت جذاب نشان دهید، برای اینکار بهتر است در جلسات کاری و با همفکری یک گروه کاری بهترین پیام را ایجاد نمایید.

پیام تبلیغاتی می تواند قلب یک کمپین تبلیغ باشد. و اگر بدرستی انتخاب شود تاثیر تبلیغات را بسیار افزایش می دهد

پیام باید هنرمندانه انتخاب شود و ارتباط مستقیم با ویژگیهای محصولات و خدمات داشته باشد،  طرح انتخابی و طراحی شده حتما با پیام شما منطبق باشد.  در طرح های تبلیغاتی خودتان سعی کنید تنها از یک پیام استفاده کنید ، چرا که ارائه پیام های مختلف ذهن مخاطب را نسبت به تبلیغ شما منحرف می کند.

 

پیام و شعار در تبلیغات

فراموش نکنید در انتخاب پیام تبلیغاتی خودتان دقت کنید و از نظرات دیگران در ایجاد بهترین نوع پیام تبلیغاتی استفاده نمایید.

————————————————————————————

نکته مهم در تعریف پیام یا شعار تبلیغاتی این است که شعار تبلیغاتی با شعار سازمانی متفاوت است ونباید با آن اشتباه گرفته شود ، در شعار تبلیغاتی (یا همان پیام) قرار است بسته به موضوع تبلیغ و هدفمان ویژگی خاصی را ارائه نماییم

 

نمونه چند پیام تبلیغاتی جالب که در تبلیغاتهای دیده ام :

 

تبلیغ فست فود :   فست فود اما سالم    (در توضیحات آورده بود که از روغن استفاده نمی کنند)

تبلیغ دندانپزشکی :   مراقب دندان های شما هستیم (ایده خودم بود ? )

مرکز مشاوره روانشناسی : اینجا زندگی شما زیباتر می شود (ایده خودم بوده ? )

تبلیغ پاناسونیک:  از قدیم جدید بوده ایم

تبلیغ بانک شهر برای خود بانک :  خود بانک، خود بانک

تبلیغ مشارکتی بیمه ما و بانک ملت :   دست ما در دست ملت

 

اگر شما هم پیام یا شعار تبلیغاتی زیبایی دیده اید به اشتراک بگذارید.

 

مجتبی شیخ علی
مربی و مدرس ارتباطات، مشتری مداری و مدیریت تجربه مشتریان

من مجتبی شیخ علی هستم، مشاور، مدرس و نویسنده در زمینه ارتباطات، مذاکره و مدیریت کسب وکار ..//.. زندگی و کسب کار ما سراسر ارتباط و مذاکره است و قرار است در این سایت اصول آن را باهم مرور کنیم ..//..

آخرین مطالب

2 thoughts on “پیام یا شعار تبلیغاتی حرفه ای ایجاد کنید”

  1. مفيد بود استفاده كردم…    من يه شعار واسه فروشگاه مون انتخاب كردم. نميدونم چجوري ميشه به شما انتقال بدم؟  اينجا كه نميشه گذاشت. كلي روش كار كردم. ممنون ميشم راهنماييم كنين     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close