آیتم های برای مشتری مدار بودن

در این مطلب به چند نکته مهم اشاره خواهیم کرد که می تواند تاثیر فراوانی بر روی مشتری مداری سازمان شما بگذارد.   در دسترس باشید: یکی از موارد بسیار مهم در امر مشتری مداری در دسترس بودن است، تمام … Continued

گاهنامه راهنمای موفقیت (شماره ۱)

از اين پس بصورت دوره در وب سايت بنده و هم چنين وب سايت آموزش مجازي ايران آکادمي گاهنامه راهنماي موفقيت با موضوعات مختلف منتشر خواهد شد. در گاهنامه راهنمای موفقیت براي شما در خصوص مباحث جذاب و کاربردي مختلفي … Continued

رادیو آموزش ۱۶: دو امدادی و مشتری مداری

در شانزدهمین فایل از رادیوآموزش و چهارمین فایل از سلسله فایل های مهارت های مشتری مداری، در خصوص ارتباط دو امدادی و مشتری مداری در سازمان توضیح داده ام، اینکه مشتری مداری و رسیدگی به مشتریان در سازمان وظیفه چه … Continued

رادیو آموزش ۱۵: فرهنگ مشتری مداری

پانزدهمین فایل رادیو آموزش را اختصاص دادم به توضیح مختصری در خصوص تبدیل دانش مشتری مداری به فرهنگ مشتری مداری. یکی از کارهایی که هم مشکل است و هم زمان بر تبدیل آموخته های کارکنان سازمان به فرهنگی سازمانی است. … Continued

برای موفقیت مدام کار نکنید!

ارسال شده در: موفقیت فردی | 0

افراد بسیاری را می بینیم که برای موفقیت مدام کار می کنند. بنظرتان انتخاب این سبک صحیح است؟ این موضوع را با داستانی از کدام ۷ عادت مردمان موثر دنبال می کنیم. می گویند مردی به سختی در حال بریدن … Continued

ویترین سازمانی(قسمت دوم دوره مشتری مداری)

از موضوعات مهم در داشتن سازمان مشتری مدار و حرفه ای داشتن ویترین سازمانی عالی است. اما ویترین های سازمانی چیست؟ در رادیو آموزش ۱۴ که بعنوان سومین فایل آموزشی در خصوص ارتباط با مشتری و مشتری مداری است صحبت … Continued

پیشنهاد منحصر بفرد فروش یا USP

Usp  مخفف عبارت unique selling proposition یا پیشنهاد منحصر بفرد فروش، موضوعی است که در حوزه فروش از اهمیت ویژه ای برخوردار است. پیشنهاد منحصر بفرد فروش، آن پیشنهادی که که می تواند شما را از رقبایتان متمایز کند و … Continued

محصول جدید را چگونه بفروشیم ؟

در مطلبی که در خصوص بهانه های مشتری در سایت منتشر کردم، آقای سعید نصیری از همراهان گرامی وب سایت سوالی پرسیدند در خصوص اینکه محصول جدید و نا آشنا را چگونه بفروشیم که تصمیم گرفتم در قالب این مطلب … Continued

رادیو آموزش ۱۳: تعریف و اهمیت مشتری

در رادیو آموزش ۱۳ در خصوص مشتری و اهمیت مشتری از منظر بزرگان این علم می پردازیم، این فایل رادیو آموزش پیرو فایل آموزشی رادیو آموزش ۱۲ می باشد که در خصوص یادگیری های سطحی برای شما ارائه کردم،  از … Continued

رادیو آموزش ۱۲: یادگیری های سطحی

در رادیو آموزش ۱۲ در خصوص یادگیری سطحی برای شما صحبت کرده ام نوعی یادگیری که با گسترش شبکه های اجتماعی در بین افراد رواج پیدا کرده است و می تواند تهدید برای یادگیری باشد.   این رادیو آموزش را … Continued

1 2 3 4 5 6 7 10
مدیریت تجربه مشتری

چگونه تجربه ای لذت بخش برای مشتریان بسازید؟

8 اصل مشتری مداری و  فروش بیشتر که بهترین سازمانها و برندها رعایت می کنند

شامل 8 فایل ویدئویی که برای شما ایمیل می شود.

تنها کافیست نام و ایمیل خودتان را در باکس زیر وارد نمایید.

نام
ایمیل

اشتراک