مهارت های مذاکره و فروش تلفنی

شاید شما هم کتاب مذاکره و فروش تلفنی را تهیه کرده باشید، این کتاب شامل نکات فراوان در حوزه فروش و مذاکره تلفنی است. در این مطلب بخشی از نکاتی که در حین مکالمه بایستی رعایت شود را که از … Continued

معرفی کتاب ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می دانستم

ارسال شده در: معرفی کتاب | 0

کتاب ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می دانستم، نوشته تینا سیلیگ کتابی است که با محوریت کارآفرینی نوشته شده است و در آن بیشتر به داستان نوآوری و خلاقیت شرکتها و افراد موفق پرداخته شده است.   این کتاب … Continued

حرف های مهم و بی خاصیت

تلویزیون را روشن می کنید، کارشناس مشغول صحبت در خصوص کمبود آب و بحران های مرتبط با آن است، از طرفی دولت را مقصر می داند و از طرف دیگر مردم را نصیحت به صرفه جویی می کند. یا تصور … Continued

رادیوآموزش ۲۱: استخدام حرفه ای

ارسال شده در: رادیو آموزش | 0

در فایل شماره ۲۱ رادیو آموزش نکته ای در خصوص منابع انسانی و مواردی که در جلسه مصاحبه استخدام مهم است و باید توسط مصاحبه شونده رعایت شود، برای شما صحبت کرده ام، امیدوارم این فایل رادیو آموزش برای شما … Continued

تیزر زیبای بیسکوییت گرجی و استادشجریان

ارسال شده در: کسب و کار | 0

در اوایل مهر، بیسکوییت گرجی ویدئویی را به مناسبت تولد استاد آواز ایران، شجریان، در صفحه اینستاگرام خودش ارائه کرد. این تبلیغ زیبا که هم تبریکی به استاد شجریان بود و هم تبلیغی از این شرکت توانست در مدت کوتاهی … Continued

آیا شما فرد خوش قولی هستید؟

یکی از کارهایی که همه ما انسانها انجام میدهیم، قول دادن و یا وعده دادن است، به دیگران قول می دهیم که کاری را تا زمانی مشخص انجام دهیم. خوب این موضوع شاید کاملاً بدیهی باشد، اما مشکل اینجاست که … Continued

معرفی کتاب آخرین سخنرانی رندی پوش

ارسال شده در: معرفی کتاب | 0

یکی از کتاب های جالبی که مطالعه کردم، کتاب آخرین سخنرانی نوشته رندی پوش است.این کتابی است که رندی پوش پس از آخرین سخنرانی خودش نوشته است.   بسیاری از استادان دانشگاه سخنراتنی هایی با عنوان آخرین سخنرانی ارائه می … Continued

امتیاز در مذاکره (بخش دوم)

ارسال شده در: اصول مذاکره | 0

در مطلب قبلی برخی از نکات مهم که در زمینه امتیاز در مذاکره را با شما در میان گذاشتم. در این مطلب به ادامه این نکات می پردازم، نکاتی که می تواند به شما کمک کند تا در مذاکره بهتر … Continued

امتیاز در مذاکره (بخش اول)

ارسال شده در: اصول مذاکره | 0

  یکی از موضوعات مهم در مذاکره، امتیاز است، ما در مذاکره هایمان امتیاز می دهیم و امتیاز می گیریم. بعنوان مثال در یک مذاکره فروش، فروشنده می خواهد جنسش را بفروشد و خریدار می خواهد در قبال پولی که … Continued

معرفی کتاب هفت عادت مردمان موثر

ارسال شده در: معرفی کتاب | 1

یکی از کتاب هایی که واقعاً از خواندن اون لذت بردم، کتاب هفت عادت مردمان موثر نوشته استفان کاوی بود. کتاب معروفی که تا بحال نسخه های فراوانی از اون در کشورهای مختلف بفروش رفته است.   استفان کاوی در … Continued

1 2 3 4 5 6 7 12
مدیریت تجربه مشتری

چگونه تجربه ای لذت بخش برای مشتریان بسازید؟

8 اصل مشتری مداری و  فروش بیشتر که بهترین سازمانها و برندها رعایت می کنند

شامل 8 فایل ویدئویی که برای شما ایمیل می شود.

تنها کافیست نام و ایمیل خودتان را در باکس زیر وارد نمایید.

نام
ایمیل

اشتراک