امتیاز در مذاکره (بخش دوم)

ارسال شده در: اصول مذاکره | 0

در مطلب قبلی برخی از نکات مهم که در زمینه امتیاز در مذاکره را با شما در میان گذاشتم. در این مطلب به ادامه این نکات می پردازم، نکاتی که می تواند به شما کمک کند تا در مذاکره بهتر … Continued

امتیاز در مذاکره (بخش اول)

ارسال شده در: اصول مذاکره | 0

  یکی از موضوعات مهم در مذاکره، امتیاز است، ما در مذاکره هایمان امتیاز می دهیم و امتیاز می گیریم. بعنوان مثال در یک مذاکره فروش، فروشنده می خواهد جنسش را بفروشد و خریدار می خواهد در قبال پولی که … Continued

معرفی کتاب هفت عادت مردمان موثر

ارسال شده در: معرفی کتاب | 1

یکی از کتاب هایی که واقعاً از خواندن اون لذت بردم، کتاب هفت عادت مردمان موثر نوشته استفان کاوی بود. کتاب معروفی که تا بحال نسخه های فراوانی از اون در کشورهای مختلف بفروش رفته است.   استفان کاوی در … Continued

ویدئوآموزش ۷: فروشندگی حرفه ای و خلاق

ارسال شده در: ویدئوهای آموزشی | 0

در این ویدئو آموزش به نکته کوتاه و البته کاربردی اشاره خواهم کرد، تکنیک کاربردی در فروشندگی حرفه ای و خلاق، که به وسیله آن می توانید حس خوب و تجربه ای مفید را در فروش به مشتری های خودتان … Continued

فرجام ماجرای شکایت من

ارسال شده در: کسب و کار | 0

 چند وقت پیش مطلبی را بعنوان اعتراض در خصوص شرکت کیک نوشین در کانال تلگرام و وب سایتم منتشر کردم. مشکل از این قرار بود که من نتوانستم از هیچ طریقی، در آنروز شکایتم را به گوش مسئولین محترم شرکت … Continued

رادیو آموزش۲۰: ارتباطات و مشتری مداری برای پزشکان

در بیستمین فایل صوتی از سری فایل های رادیو آموزش در خصوص ارتباطات و مشتری مداری در شغل پزشکی و همچنین در درمانگاه ها و کلنیک ها صحبت کرده ام.

رادیوآموزش ۱۹: ارتباطات در محیط کارمندی

فایل ۱۹ رادیو آموزش را برای روز کارمند (۴ شهریور) ضبط کرده بودم که در کانال تلگرام منتشر شد و با چند روز تاخیر اینجا بارگزاری شد، در این فایل به رفتارهایی که می تواند بر روی ارتباطات کارکنان با … Continued

نقدی بر کتاب پدر پول دار پدر بی پول اثر رابرت کیوساکی

ارسال شده در: معرفی کتاب | 2

یکی از کتاب های معروف در ایران که از خیلی ها می شنویم و خیلی ها توصیه به خواندن این کتاب می کنند، کتاب پدر پولدار و پدر بی پول اثر رابرت کیوساکی نویسنده معروف در زمینه ثروت و موفقیت … Continued

1 2 3 4 5 6 10
مدیریت تجربه مشتری

چگونه تجربه ای لذت بخش برای مشتریان بسازید؟

8 اصل مشتری مداری و  فروش بیشتر که بهترین سازمانها و برندها رعایت می کنند

شامل 8 فایل ویدئویی که برای شما ایمیل می شود.

تنها کافیست نام و ایمیل خودتان را در باکس زیر وارد نمایید.

نام
ایمیل

اشتراک