فرجام ماجرای شکایت من

 چند وقت پیش مطلبی را بعنوان اعتراض در خصوص شرکت کیک نوشین در کانال تلگرام و وب سایتم منتشر کردم. مشکل از این قرار بود که من نتوانستم از هیچ طریقی، در آنروز شکایتم را به گوش مسئولین محترم شرکت … Continued

رادیو آموزش۲۰: ارتباطات و مشتری مداری برای پزشکان

در بیستمین فایل صوتی از سری فایل های رادیو آموزش در خصوص ارتباطات و مشتری مداری در شغل پزشکی و همچنین در درمانگاه ها و کلنیک ها صحبت کرده ام.

رادیوآموزش ۱۹: ارتباطات در محیط کارمندی

فایل ۱۹ رادیو آموزش را برای روز کارمند (۴ شهریور) ضبط کرده بودم که در کانال تلگرام منتشر شد و با چند روز تاخیر اینجا بارگزاری شد، در این فایل به رفتارهایی که می تواند بر روی ارتباطات کارکنان با … Continued

نقدی بر کتاب پدر پول دار پدر بی پول اثر رابرت کیوساکی

ارسال شده در: معرفی کتاب | 2

یکی از کتاب های معروف در ایران که از خیلی ها می شنویم و خیلی ها توصیه به خواندن این کتاب می کنند، کتاب پدر پولدار و پدر بی پول اثر رابرت کیوساکی نویسنده معروف در زمینه ثروت و موفقیت … Continued

تعریف وفاداری مشتری چیست؟

معمولا در خصوص مشتری مداری و وفاداری مشتری ها به سازمان ها بسیار شنیده اید، در این مطلب تصمیم دارم شما را با وفاداری و تفاوت شاخص وفاداری و رضایت مندی بیشتر آشنا کنم. به نمودار زیر توجه کنید:   … Continued

چرخه عمر محصول چیست؟

یکی از مباحثی که در بحث تولید و همچنین ماندگاری در بازار بحث می شود، چرخه عمر محصول است. اینکه یک محصول چه عمری دارد و روند ترقی و سپس افول آن به چه صورتی است. در شکل زیر نمودار … Continued

رادیو آموزش ۱۷: الفاظ تخصصی

رادیو آموزش ۱۷ با موضوع استفاده از الفاظ تخصصی در ارتباط با مشتری تهیه شد. فایل ۱۷ رادیو آموزش را که بعنوان پنجمین فایل از سری فایل های مهارت های ارتباط با مشتریان می باشد را گوش کنید.   . … Continued

1 2 3 4 5 6 10
مدیریت تجربه مشتری

چگونه تجربه ای لذت بخش برای مشتریان بسازید؟

8 اصل مشتری مداری و  فروش بیشتر که بهترین سازمانها و برندها رعایت می کنند

شامل 8 فایل ویدئویی که برای شما ایمیل می شود.

تنها کافیست نام و ایمیل خودتان را در باکس زیر وارد نمایید.

نام
ایمیل

اشتراک