معرفی کتاب خودآموز سخنرانی نوشته آماندا ویکرز

ارسال شده در: معرفی کتاب | 0

چندی وقتی است که در سایت کتاب برای شما معرفی نکرده ام، امروز می خواهم کتاب خوب و فوق العاده کاربردی خودآموز سخنرانی نوشته آماندا ویکزر و استیو باویستر را برایتان معرفی کنم.   این کتاب را فکر می کنم … Continued

چگونه در مذاکره فروش، بیشتر بفروشیم؟

ارسال شده در: اصول مذاکره, کسب و کار | 0

چگونه بیشتر بفروشیم؟ خیلی ها این سوال را از من می پرسند که چه کنیم تا فروش ما بیشتر شود؟ شاید این موضوع سوال شما هم باشد. برای هر کسب و کاری راهکارهای مختلفی برای فروش بیشتر وجود دارد که … Continued

۳ اصل مهم در مشتری مداری و ارتباط با مشتری

ارسال شده در: کسب و کار | 0

از اولویت های اصلی سازمان های بزرگ و حرفه ای مشتری مدار بودن آنهاست، این سازمانها همواره تلاش می کنند در همه ارتباطات سازمانی خودشان، مشتری مداری و ارتباط عالی با مشتری را رعایت کنند. در این مطلب ۳ نکته … Continued

رادیوآموزش۲۳:ویژگی افراد موفق

ارسال شده در: رادیو آموزش | 0

رادیو آموزش ۲۳ برخی از رادیو آموزش ها رنگ و بوی موفقیت و ارتباطات گرفته، که بنظرم خیلی خوب هست، هیچ سازمانی و هیچ مدیری تا به موفقیت و بهبود فردی دست پیدا نکنه نمی تونه سازمانش را بهتر و … Continued

رادیو آموزش ۲۲: آینده نگری انسانها

ارسال شده در: رادیو آموزش | 0

  فایل صوتی بیست و دومین رادیو آموزش سایت را برداشتی از کتاب ۲۱ قانون فروش موفق  برایان تریسی داشته ام و نکته ای کوتاه از این کتاب را در فایل صوتی ۱ دقیقه ای برای شما گفته ام. شما … Continued

ویدئو آموزش ۸: هنر متقاعدسازی

در این ویدئو آموزش در خصوص یکی از تکنیک ها متقاعدسازی انسانها صحبت می کنیم. معمولا متقاعدسازی یکی از دغدغه های همه انسانها از گذشته تا کنون است. در این ویدئوآموزش در خصوص معیارهای تصمیم گیری انسانها و نقش آن … Continued

مدیریت اشتباه، چگونه اشتباه هایمان را جبران کنیم

در يكي از رستورانی گروهی ماهيگير دور هم جمع شده و در حال خوردن قهوه و گپ زدن بودند. درست در لحظه‌ای كه يكي از ماهيگيران با دستش در حال نشان دادن اندازه ماهی بزرگی بود كه از تورشان دررفته … Continued

مهارت های مذاکره و فروش تلفنی

شاید شما هم کتاب مذاکره و فروش تلفنی را تهیه کرده باشید، این کتاب شامل نکات فراوان در حوزه فروش و مذاکره تلفنی است. در این مطلب بخشی از نکاتی که در حین مکالمه بایستی رعایت شود را که از … Continued

معرفی کتاب ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می دانستم

ارسال شده در: معرفی کتاب | 0

کتاب ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می دانستم، نوشته تینا سیلیگ کتابی است که با محوریت کارآفرینی نوشته شده است و در آن بیشتر به داستان نوآوری و خلاقیت شرکتها و افراد موفق پرداخته شده است.   این کتاب … Continued

حرف های مهم و بی خاصیت

تلویزیون را روشن می کنید، کارشناس مشغول صحبت در خصوص کمبود آب و بحران های مرتبط با آن است، از طرفی دولت را مقصر می داند و از طرف دیگر مردم را نصیحت به صرفه جویی می کند. یا تصور … Continued

1 2 3 4 5 11
مدیریت تجربه مشتری

چگونه تجربه ای لذت بخش برای مشتریان بسازید؟

8 اصل مشتری مداری و  فروش بیشتر که بهترین سازمانها و برندها رعایت می کنند

شامل 8 فایل ویدئویی که برای شما ایمیل می شود.

تنها کافیست نام و ایمیل خودتان را در باکس زیر وارد نمایید.

نام
ایمیل

اشتراک