جایگاه ارتباطات در کسب و کار و مشتری مداری

جایگاه ارتباطات در کسب و کار و مشتری مداری   یکی از مهمترین عناصری که در پیشرفت کسب وکارها اهمیت فراوانی دارد نوع ارتباطاتی است که آن سازمان با مشتریانش برقرار میکند. در این مطلب تصمیم دارم کوتاه در خصوص … Continued

کوتاه از ماموریت این وب سایت

ارسال شده در: کسب و کار | 0

کوتاه از ماموریت این وب سایت سلام بر شما دوست و همراه گرامی خدا را شاکرم و خوشحال هستم که با یاری خداوند متعال موفق شدیم وب سایت آموزشی دیگری را برای ارائه آموزش ها به علاقه مندان به یادگیری … Continued

موضوعات وب سایت

ارسال شده در: کسب و کار | 0

موضوعات وب سایت   در این وب سایت آموزشها و مقالات بر محوریت ارتباطات و با رویکرد ویژه بر روی کسب و کار و نگرش مشتری مداری استوار خواهد بود، در وب سایت SheikhAli.ir سعی خواهم کرد مطالب مختلف بگونه … Continued

1 8 9 10 11
مدیریت تجربه مشتری

چگونه تجربه ای لذت بخش برای مشتریان بسازید؟

8 اصل مشتری مداری و  فروش بیشتر که بهترین سازمانها و برندها رعایت می کنند

شامل 8 فایل ویدئویی که برای شما ایمیل می شود.

تنها کافیست نام و ایمیل خودتان را در باکس زیر وارد نمایید.

نام
ایمیل

اشتراک