چگونه لباس و پوششی برای محیط کار وارتباطات استفاده کنیم.

ویژگی های ظاهری مدیر و  فروشنده حرفه ای   یکی از پارامترهای مهم در در ارتباطات و بخصوص برای مدیران و فروشندگان، ظاهر، پوشش و لباس مناسب و مطلوب می باشد ظاهر پسندیده و حرفه ای تصویر ذهنی مطلوبی را … Continued

مشتری مداری در کلینیک دندانپزشکی

مشتری مداری در کلنیک دندانپزشکی   چند روز پیش یکی از دوستانم در سوالی در خصوص بهبود روند مشتری مداری و فروش بهتر در کلینیک های دندانپزشکی داشت و می خواست  (با توجه به تجربه ای که در مشاوره درمانگاه … Continued

چگونه گام های مشتری مداری در سازمان تعریف کنیم؟

  چگونه گام های مشتری مداری در سازمان تعریف کنیم؟   یکی از اقدامات مهمی که کسب و کارها و مدیران سازمان ها بایستی انجام دهند تعیین راهکارها و گام هایی است که مطابق آن با مشتریان سازمان رفتار شود … Continued

تکنیکی ساده و کاربردی برای متقاعدسازی

تکنیکی ساده و کاربردی برای متقاعدسازی مخاطب شاید بشه به جرات گفت همه ما انسانها در ارتباط با دیگران سعی در متقاعدسازی مخاطب داریم و تلاش می کنیم مخاطب را نسبت به گفته خودمون، ایده و یا محصولی که می … Continued

معرفی حرفه ای به سبک سخنرانی آسانسوری

سخنرانی آسانسوری ابزاری عالی برای معرفی حرفه ای و گیرا Elevator Pitch   مطمئنا برای همه ما اتفاق افتاده که در طول یک مراسم ، بازدید از نمایشگاه و خیلی از مکان های مشابه با فردی روبرو شده ایم که … Continued

کمال گرایی، سدی در مسیر موفقیت

ارسال شده در: رادیو آموزش | 0

کمال گرایی، سدی در مسیر موفقیت   یکی از عوامل و خصوصیات انسانی که خیلی از اوقات در مسیر موفقیت سدی می شود برای افراد، کمال گرایی می باشد. کمال گرایی باعث می شود همواره فکر کنیم باید برای شروع … Continued

شاخص خالص ترویج کنندگان NPS چیست؟

ارسال شده در: کسب و کار | 0

شاخص خالص ترویج کنندگان NPS Net Promoter Score.   از مهمترین شاخص ها در مبحث مشتری مداری شاخص ترویج کنندگان سازمان می باشد، ترویج کنندگان کسانی هستند که سازمان و محصولات ما را به دیگران معرفی می کنند و به … Continued

بودجه بندی و اندازه گیری اثربخشی در تبلیغات

ارسال شده در: رادیو آموزش | 0

بودجه بندی و اندازه گیری اثربخشی در تبلیغات   در این مطلب آخرین فایل صوتی مربوط به ایجاد کمپین تبلیغاتی را برای شما آماده کرده ام در این رادیو آموزش در خصوص بودجه بندی و همچنین اهمیت اندازه گیری اثربخشی … Continued

رسانه مناسب در تبلیغات

ارسال شده در: رادیو آموزش | 0

رسانه مناسب در تبلیغات پس از شناخت هدف از تبلیغات، شناسایی جامعه هدف در تبلیغات و معین شدن پیام در تبلیغات، نوبت می رسد به شناسایی و استفاده از رسانه مناسب جهت ارائه تبلیغ . در شناسایی و انتخاب رسانه … Continued

پیام یا شعار تبلیغاتی حرفه ای ایجاد کنید

ارسال شده در: رادیو آموزش | 2

پیام یا شعار تبلیغاتی حرفه ای ایجاد کنید یکی از مهمترین اقدامات در ایجاد کمپین تبلیغات انتخاب یک پیام خوب و حرفه ای است، پیامی که بتواند محصول و خدمات شما را در قالب تبلیغات در ذهن مخاطب ماندگار کند. … Continued

1 7 8 9 10 11
مدیریت تجربه مشتری

چگونه تجربه ای لذت بخش برای مشتریان بسازید؟

8 اصل مشتری مداری و  فروش بیشتر که بهترین سازمانها و برندها رعایت می کنند

شامل 8 فایل ویدئویی که برای شما ایمیل می شود.

تنها کافیست نام و ایمیل خودتان را در باکس زیر وارد نمایید.

نام
ایمیل

اشتراک