چگونه ویترین سازمان مشتری را جذب میکند؟

ارسال شده در: کسب و کار | 0

چگونه ویترین های سازمان مشتری را جذب می کند ؟   یکی از موارد بسیار مهم و تاثیر گذار در جذب مشتری برای سازمان ها ، ویترین های سازمان می باشد. حتما شما می پرسید ویترین که برای لباس فروشی … Continued

رادیو آموزش ۹: ارزش طول عمر مشتری (CLV)

ارسال شده در: رادیو آموزش | 1

رادیو آموزش ۹ یکی از شاخص های مهم در مشتری مداری و باشگاه مشتریان شاخص ارزش طول عمر مشتریان یا CLV می باشد. با این شاخص می توان ارزش مشتری در یک بازه زمانی را مشخص کرد. در این فایل … Continued

رادیو آموزش ۸: آداب استفاده از شبکه پیام رسان تلگرام

ارسال شده در: رادیو آموزش | 2

یکی از ابزارهایی که امروزه در دنیای مجازی بسیار پرکاربرد شده ، شبکه های پیام رسان می باشد. در این بین تلگرام از جایگاه ویژه ای برخوردار شده است و می توان گفت که تقریبا همه در این شبکه عضو … Continued

روشهای جذب مشتری

وجه تشابه را بیابید   یکی از تکنیکها و روش های عالی برای جذب مشتری و متقاعد کردن دیگران و همچنین ایجاد یک ارتباط عالی بخصوص با مشتریان یافتن وجه تشابه با طرف مقابل می باشد. شما اگر بتوانید در … Continued

عیدانه برای سالی بهتر

سال جدید را با هدف گذاری و برنامه ریزی شروع کنید معمولا ما در شروع سال جدید حال و هوای تازه ای داریم، خیلی ها تصمیم می گیرند سال جدید را متفاوت  شروع کنن ، خیلی ها برنامه ها و … Continued

آیا شماهم کارت ویزیت دارید؟

نکاتی در باب کارت ویزیت   یکی از موارد مهم برای معرفی خودتان و کسب و کارتان کارت ویزیت می باشد. کارت ویزیت جزء واجبات هر کسب و کاری هست و اگر مدیری کارت ویزیت نداشته باشد احتمالا در خیلی … Continued

رادیو آموزش ۷: مدیریت اعتماد …

ارسال شده در: رادیو آموزش | 1

چگونه به مطمئن درست اعتماد کنیم اگر در دوره آموزشی نشانه های جهل در مدیران یا عادت های غلط مدیران در وب سایت ایران آکادمی شرکت کرده باشید (برای مشاهده توضیحات دوره اینجـــــــا کلیک نمایید) حتما با موضوع اعتماد آشنا … Continued

آیا فروشندگی هنر شنیدن نه می باشد؟!

آیا فروشندگی هنر شنیدن نه می باشد؟!   یکی از مواردی که مطمئناً بسیاری از فروشنده ها آنرا شنیده اند، این است " فروشندگی هنر نه شنیدن است.. "  اما آیا این عبارت صحیح است و آیا می توان گفت … Continued

چگونه در برنامه ای ۳۰ روزه موفق شویم؟

ارسال شده در: ویدئوهای آموزشی | 3

ایده ای برای موفق شدن در ۳۰ روز   خیلی از سخنرانی های ارائه شده در وب سایت تد می توانند برای افراد موفق که دوست دارند نکات جدید و بیشتری بیاموزند،  بسیار مفید و کاربردی باشد. با داشتن زیر … Continued

چگونه لباس و پوششی برای محیط کار وارتباطات استفاده کنیم.

ویژگی های ظاهری مدیر و  فروشنده حرفه ای   یکی از پارامترهای مهم در در ارتباطات و بخصوص برای مدیران و فروشندگان، ظاهر، پوشش و لباس مناسب و مطلوب می باشد ظاهر پسندیده و حرفه ای تصویر ذهنی مطلوبی را … Continued

1 7 8 9 10 11 12
مدیریت تجربه مشتری

چگونه تجربه ای لذت بخش برای مشتریان بسازید؟

8 اصل مشتری مداری و  فروش بیشتر که بهترین سازمانها و برندها رعایت می کنند

شامل 8 فایل ویدئویی که برای شما ایمیل می شود.

تنها کافیست نام و ایمیل خودتان را در باکس زیر وارد نمایید.

نام
ایمیل

اشتراک