وبسایت مجتبی شیخ علی

مجتبی شیخ علی | آموزش مذاکره و مدیریت

دانستن بهتر است...

چگونه مشتری را متقاعدسازی و جذب کنیم ؟

چگونه مشتری را متقاعدسازی و جذب کنیم ؟

هنر متقاعدسازی و جذب مشتریان یکی از مهمترین اصولی است که در کسب و کارها بایستی مد نظر قرار گرفته شود و فروشنده ها باید با این تکنیک ها بخوبی آشنا باشند. در این مطلب،  ویدئویی را برای شما قرار داده ام، این ویدئو کوتاه را مشاهده نمایید و در ادامه مطلب توضیحاتی در خصوص […]

هنر متقاعدسازی و جذب مشتریان یکی از مهمترین اصولی است که در کسب و کارها بایستی مد نظر قرار گرفته شود و فروشنده ها باید با این تکنیک ها بخوبی آشنا باشند.

در این مطلب،  ویدئویی را برای شما قرار داده ام، این ویدئو کوتاه را مشاهده نمایید و در ادامه مطلب توضیحاتی در خصوص این ویدئو و اصلی در متقاعدسازی مشتریان برای شما خواهم گفت.

برای دانلود ویدئو فوق می توانید اینجــــــــــــــــا کلیک نمایید

همانطور که در ویدئو مشاهده کردید با صدای زنگ همه به جز خانمی که تازه وارد شده بود بلند می شدند، پس از چند بار این خانم هم به تبعیت از جمع برخاست ، با عوض شدن همه آدم ها دیدید که این عادت همچنان تکرار شد ، ( بدون اینکه کسی دلیل این کار را بداند)

برداشتی که من می خواهم از این ویدئو داشته باشم و برای شما آنرا بگویم، اصل همرنگ جماعت شدن در متقاعد سازی است، خیلی از سازمان ها و یا مشتری ها اگر بدانند افرادی شبیه خودشان قبلا از محصول یا خدمات شما استفاده کرده است با میل و رغبت بیشتری حاضر به خرید از شما می شود.

♦ پیشنهاد میکنم این مطلب را مطالعه نمایید: ویدئو آموزش ۸: هنـــر متقاعدسازی

اجازه بدهید با مثالی موضوع را روشن تر کنم:

” فرض کنید برای اولین با وارد یک شهر شده اید و قصد دارید برای ناهار رستورانی را انتخاب کنید، اما شما در این شهر هیچ رستوران خاصی را نمی شناسید.

در مسیرتان با دو رستوران نزدیک به هم مواجه می شوید، رستوران اول شلوغ بوده و در مقابل آن ماشین های زیادی پارک کرده اند و در مقابل رستوران دیگر ماشین زیادی نیست و معلوم است که رستوران خلوت است.

به احتمال زیاد شما هم مانند من ریسک نکرده و رستوران شلوغ را انتخاب می کنید و شاید با خودتان بگویید حتما غذای بهتری دارد که افراد بیشتری آنرا انتخاب کرده اند “

همین موضوع برای کسب و کارهای دیگر هم صدق می کند،  اگر بتوانند به مشتریان جدیدشان ثابت کنند چه کسانی مشتری آنها بوده، خرید را راحت تر کرده اند.

چند سال پیش با همین روش با بیش از ۱۰ شرکت در یک حوزه کاری خاص قرارداد بستم و علت آن هم این بود که یکماه قبل برای یکی از قدیمی های این صنف پروژه ای انجام داده بودم.

معمولا به سازمان ها پیشنهاد می کنم از مشتریانشان گواهی حسن انجام کار بگیرند  و یا برگه های دست نوشته که نظرات مشتری را نشان میدهد را در معرض دید عموم قرار دهند.

بسته به نوع کسب و کار اقدام های زیادی می شود انجام داد تا بتوان مشتری بیشتری را متقاعد کرد که برای یافتن آنها مقداری خلاقیت لازم است.

در مطالب دیگر، بیشتر در خصوص متقاعد سازی صحبت می کنیم، اما در صورتی که مایل هستید اصول و تکنیک های بیشتری را بصورت کامل بدانید، پیشنهاد می کنم در دوره مجازی هنر متقاعدسازی درفروش و مذاکره شرکت کنید.

آموزش متقاعدسازی

امتیاز ۵ از ۳ رای

پیشنهاد میکنم این مطالب رو هم بخونید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 1 =

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مجتبی شیخ علی است | 1394 طراحی و اجرا : آژانس تبلیغاتی هور

رفتن به بالای صفحه