فرجام ماجرای شکایت من

ارسال شده در: کسب و کار | 0

 چند وقت پیش مطلبی را بعنوان اعتراض در خصوص شرکت کیک نوشین در کانال تلگرام و وب سایتم منتشر کردم.

مشکل از این قرار بود که من نتوانستم از هیچ طریقی، در آنروز شکایتم را به گوش مسئولین محترم شرکت نوشین برسانمو آنرا بصورت متن در سایت و تلگرام منتشر کردم و در انتهای متن آوردم که:

 

 " امیدوارم این مطلب را مسئولین محترم کیک نوشین بخونن و فکری به حال فروشنده ها و همچنین کانال های ارتباط با مشتری خودشون بکنن."21

 

خوب از آنجا که پیچیدن یک موضوع در  شبکه های اجتماعی بین ما ایرانی ها  بسیار فعال و سریع هست، این مطلب به دست این دوستان رسید و طی تماس تلفنی که با بنده داشتند ضمن عذرخواهی توضیحاتی را در خصوص مشکلات بوجود آمده به بنده دادند، که از این اقدام آنها سپاسگذارم.

 

جالب اینجا بود که این دوستان هم گرفتار تغییر پیش شماره شهرها شده بودند و گویی برخی از بسته بندی ها همچنان با شماره قدیم در بازار وجود داشته.

 

بهرحال این موضوع چند نکته مهم را بدنبال داشت:

۱    نکته اول: کار مسئولین شرکت نوشین بود که پس از دیدن متن شکایت من به سرعت شماره تماس من را یافتند و با من (بعنوان مشتری شاکی) تماس گرفتند تا بتوانند نارضایتی من را کاهش بدهند.

 

۲    نکته دوم: تاثیر بسیار زیاد شبکه های اجتماعی است، همواره در دوره ها گفته می شود مشتری شاکی شکایتش را به گوش ۸ الی ۱۲ نفر می رساند اما امروزه این شکایت ها از طریق شبکه های مجازی به گوش هزاران نفر می رسد.

 

به هیچ وجه از مشتریان شاکی خودتان غافل نشوید و به اونها توجه ویژه داشته باشید، شکایت مشتریان می تونه نقاط ضعفی را در سازمان به شما نشان بده، که ممکنه شما از انها غافل باشید.

 

برای شرکت نوشین هم آرزوی بهترین ها را میکنم .?

……….

مجتبی شیخ علی/مربی و مدرس کسب و کار

شهریور ۱۳۹۵

شما هم نظر دهید...

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.