دوستانی و شرکت هایی که تمایل به برگزاری دوره های حضوری در سازمان و یا موسسه خودشان دارند می توانند براساس مطالب ذیل اقدام نمایند.

 

انواع نحوه هایی که می توان دوره و کارگاه آموزشی برای سازمانها و در محل آنها برگزار نمود:

  • دوره های حضوری : در این مورد که توضیحات بیشتر آن در ادامه می آید مدرس در محل سازمان و کلاس حضور می یابد
  • دوره های آنلاین: در این روش می توان با برگزاری آنلاین کلاس از طریق فضای مجازی علاوه بر هزینه ها می توان در زمان نیز صرفه جویی نمود.

 

چه دوره هایی؟؟

اگر گذری بر وب سایت بنده داشته باشید و یادر آن عضو بوده و مطالب را مطالعه نموده باشید سرفصل کلی موضوعات قابل ارائه مشخص می باشد. اما در ذیل لیست برخی از دوره های پرکاربرد را آورده ام،

  • مهارت های حرفه ای ارتباط با مشتریان
  • هنر متقاعد سازی (با رویکرد کسب و کار، مذاکره و فروش)
  • مدیریت تجربه مشتریان
  • مهارت های ارتباط تلفی موثر (مذاکره تلفنی)
  • اصول وفادارسازی و راه اندازی باشگاه مشتریان
  • بازاریابی و تبلیغات چریکی (پارتیزانی)
  • اصول تبلیغات حرفه ای و خلاق
  • مدیریت بر منابع انسانی
  • اصول ارتباطات موثر
  • اصول و فنون مذاکره اثربخش
  • مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان بر مبنای استاندارد ISO 10002
  • پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان بر مبنای استاندارد ISO 10004
  • اصول مدیریت حرفه ای

در صورت تمایل می توانید نام دوره را ارسال فرموده تا سرفصل ها و رئوس دوره برای شما ارسال شود.

در صورتی که سازمانی دوره خاص و متناسب با سازمانش را مد نظر دارد می تواند با ما تماس بگیرد تا پس بررسی امکان برگزاری دوره مشخص شود.

ارائه گواهینامه آموزشی:

در صورت تمایل امکان ارائه گواهینامه آموزشی نیز وجود داشته و بسته با خواست سازمان گواهینامه از یکی از موسسات ایران آکادمی، نمایندگی دیمیتو سوییس، IQS انگلستان اعطا می گردد.

 

در صورت درخواست جهت برگزار کلاس می توانید نامه ای در خصوص دوره و موضوع درخواستی به ایمیل Info@Sheikhali.ir ارسال نمایید و یا با شماره مستقیم بنده ۰۹۱۲۲۵۳۹۷۰۲  تماس حاصل فرمایید.

 

شما هم نظر دهید...

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.