000Capture12سلام بر شما دوست و همراه گرامی

 

خدا را شاکرم و خوشحال هستم که با یاری خداوند متعال موفق شدیم وب سایت آموزشی دیگری را برای ارائه آموزش ها به علاقه مندان به یادگیری راه اندازی نماییم.

این وب سایت آموزشی که وب سایت رسمی بنده برای ارائه آموخته هایم نیز هست در راستای ارائه نکات و آموزش هایی کاربردی در حوزه کسب و کار و با موضوعاتی همچون ارتباطات، مدیریت و رهبری ، مشتری مداری و اصول وفادارسازی مشتریان ، مدیریت تجربه مشتریان و مباحث بروز و کاربردی در زمینه ارتباطات و مدیریت می باشد تا از این طریق بتوانیم سهمی هر چند کوچک در راستای ارتقای علمی کشور عزیزمان ایران داشته باشیم.

همراهی شما عزیزان باعث افتخار بنده خواهد بود، لذا برای راه اندازی وب سایت اولین دوره آموزشی رایگان را برای علاقه مندان به حوزه مشتری مداری و فروش آماده نمودیم که می توانید از لینک زیر در این دوره آموزشی شرکت نمایید.

امیدوارم با همراهی شما عزیزان بتوانم رسالت آموزشی خود را به نحو احسن اجرا نماییم.


 

پیروز و موفق باشید

دوستدار شما

مجتبی شیخ علی

مربی و مدرس ارتباطات، مشتری مداری و مدیریت تجربه مشتریان


 

جهت تماس با بنده می توانید از کانالهای زیر استفاده نمایید:


مختصری از سوابق مجتبی شیخ علی:

مشاور بیش از ۶۰ سازمان در حوزه های مختلف مدیریتی و کسب و کار

مدرس دوره های مدیریتی، ارتباطات و مشتری مداری (تدریس بیش از ۷۰۰ نفر ساعت)

تدریس و ارائه آموزش به بیش از ۳۰۰۰ نفر (آموزش حضوری و مجازی)

موسس و مدیر وب سایت آموزشی ایران آکادمی ( وب سایتی تخصصی در حوزه آموزش مجازی) (www.Iran-Academy.org)

 

شما هم نظر دهید...

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.