تکنیکی ساده و کاربردی برای متقاعدسازی

تکنیکی ساده و کاربردی برای متقاعدسازی مخاطب

شاید بشه به جرات گفت همه ما انسانها در ارتباط با دیگران سعی در متقاعدسازی مخاطب داریم و تلاش می کنیم مخاطب را نسبت به گفته خودمون، ایده و یا محصولی که می فروشیم متقاعد کنیم.

به همین خاطر یادگرفتن نکته ها و تکنیک های متقاعدسازی برای همه به خصوص فروشنده ها مهم و کاربردی هست

در ویدئو زیر یک نکته کوتاه اما مهم در متقاعدسازی را توضیح داده ام، آنرا مشاهده نمایید

 

ویدئو فوق می توانید را از اینجـــا دانلود نمایید

 

در ویدئو فوق در خصوص یک ویژگی در انسانها صحبت کردم که می تواند در فرایند متقاعدسازی مخاطب مهم و تاثیرگذار باشد

تقریبا تمام انسانها وقتی از جانب دیگران چیزی (نه صرفا هدیه) دریافت می کنند خودشان را ملزم به جبران آن می کنند، دقت کرده اید اگر دوست یا فامیلی برای شما هدیه ای بیاورد سعی می کنید در مناسبتی دیگر به همان مقدار و ارزش هدیه ای برای وی تهیه کنید

حال اگر شما بتوانید در کسب و کار و شعلتان این کار را برای مشتریان بالقوه انحام دهید خیلی راحت و سریع می توانید آنها را برای خرید متقاعد کنید.

البته نکته مهم (همانطور که در فیلم اشاره شد) نوع ارائه هدیه ویا هر چیز دیگری است، سعی کنید.

 


 

شما هم نظر دهید...

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.